آغاز به کار گروه جهادی الکفیل در بجنورد با ۷۰ متخصص

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز به کار گروه جهادی الکفیل در بجنورد به مدت چهار روز با حضور ۷۰ متخصص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مجید الهی‌راد امروز _ سه شنبه نوزدهم دی_ در حاشیه آغاز به کار گروه جهادی الکفیل، اظهار کرد: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی و درمانی، از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت چهار روز از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه در استان حضور یافته و به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان خواهند پرداخت.

وی افزود: قبل از حضور این گروه جهادی گروه‌های هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده در این چهار روز در محل مصلی شهرستان بجنورد از خدمات استفاده خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از ۷۰ پزشک متخصص از داخل و خارج استان در این اردوی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: هشت نوع خدمت درمانی از جمله انجام خدمات دندانپزشکی، بینایی سنجی، مغز و اعصاب، داخلی، اطفال، زنان، فیزیوتراپی و… برای نیازمندان انجام خواهد شد.

الهی‌راد اضافه کرد: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بجنورد و شهرستان‌های استان هستند.

این اردو با همکاری دستگاه‌های اجرایی، صنایع استان، خیرین و نیکوکاران در حال برگزاری است و پیش بینی می‌شود بیش از سه هزار نیازمند از خدمات این گروه در این مدت بهره مند شوند.

کد خبر 718605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.