اجرای طرح‌های عمرانی محله‌محور در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور تحقق طرح‌های محله‌محوری و خدمت‌رسانی به شهروندان، پروژه‌های کوچک مقیاس محله‌محور عمرانی در این منطقه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با در نظر گرفتن موقعیت هر یک از محله‌های سطح منطقه در راستای ایجاد توازن و تعادل در ارائه خدمات به محلات کم برخوردار اقدامات و فعالیت‌های مهمی در دستور کار شهرداری منطقه ۹ اصفهان قرار دارد.

وی با تاکید بر خدمت‌رسانی متوازن به محلات سطح منطقه به‌ویژه محلات کم برخوردار افزود: اجرای عملیات تعمیر و ترمیم پروژه‌های کوچک محور عمرانی سطح منطقه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ساماندهی انهار و محدثات شهری در محلات لادان و جنیران با مبلغ اولیه پیمان برابر با چهار میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال در دستور کار واحد عمران منطقه قرار دارد و در مدت زمان چهار ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: این عملیات شامل ساماندهی جوی‌ها همراه با لوله‌گذاری، اصلاح و رفع خطر دریچه‌های آب‌رو، بدنه‌سازی و اجرای جان پناه جهت ایمن سازی مسیر در حال انجام است.

وی ادامه‌داد: عملیات ساماندهی و لایروبی جوی‌ها و اتصال به مادی اصلی در محله جروکان نیز با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به مدت زمان چهار ماهه این عملیات، تا کنون ۱۰۰ متر لوله‌گذاری سیمانی به‌منظور دفع آب‌های سطحی، اتصال جوی‌ها به مادی اصلی محله و لایروبی صورت گرفته است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: با تلاش مضاعف واحد عمران منطقه ۹ طرح‌های عمرانی مطلوبی در سطح منطقه به اجرا درآمده است که امیدواریم با تداوم آن شاهد بهبود و ارتقای شرایط موجود و تغییر چهره این منطقه باشیم.

کد خبر 718592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.