معرفی برترین ناشران کتاب های دانشگاهی

بسیاری از افراد و دانشجویان حساسیت خاصی برای تهیه و خرید کتاب دارند. البته این حساسیت چندان هم بی دلیل نیست و برای خرید کتاب های دانشگاهی باید بهترین کتاب لازم را پیدا و تهیه کرد وگرنه به نتیجه ای مطلوب نخواهید رسید.

در بازار فعلی کتاب ناشرین بسیار زیادی وجود دارند که روزانه کتاب هایی را روانه بازار خواهند کرد و مخاطبان در گروه های مختلف با این حجم عظیم از کتاب رو به رو می شوند و برای انتخاب سردرگم خواهند شد.

یکی از روش ها برای انتخاب بهترین کتاب ها این است تا به دنبال انتخاب کتاب از ناشری باشیم که در زمینه موضوعی آن کتاب سابقه مثبت و مورد توجه ای داشته باشد.

کتاب های دانشگاهی از حساس ترین کتاب های مورد نیاز افراد می باشند که برای انتخابشان بیشتر از دیگر کتاب ها باید دقت به خرج داد.

به همین دلیل در ادامه لیستی از برترین ناشران کتاب های دانشگاهی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی برترین ناشران کتاب های دانشگاهی

تمامی ناشران معرفی شده بر اساس سوابق و کیفیت کتاب هایشان در این لیست قرار گرفته اند. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین انتشارات کتاب دانشگاهی را به شما معرفی کنیم.

انتشارات مدرسان شریف

حتماً تا به حال نام انتشارات مدرسان شریف به گوشتان خورده است، این نشر با سابقه طولانی مدت در زمینه نشر دانشگاهی و ارائه بهترین کتاب ها در بازار کتاب از معتبرترین ناشرین می باشد.
کتاب های بسیار زیادی توسط ناشر مورد نظر تا به حال به چاپ رسیده است که اکثر آنها فروش بسیار بالایی هم داشته اند. اگر به دنبال خرید کتاب های انتشارات مدرسان شریف هستید به شما توصیه می کنیم برای انجام این کار درنگ نکنید و نسبت به انتخابتان شک نداشته باشید.

انتشارات دانشگاه تهران

این نشر سابقه طولانی مدت در نشر و فروش کتاب های مرتبط با موضوع این نوشته دارد. تا به حال چیزی بالاتر از ۵ هزار نسخه کتاب مختلف توسط ناشر مربوطه منتشر شده است.

شروع فعالیت این ناشر از سال ۱۳۲۵ بوده و هنوز هم ادامه دارد. ناشر مورد نظر علاوه بر ایران در افغانستان نیز دارای نمایندگی می باشد.

نشر نگاه دانش

نگاه دانش هم مثل چندین انتشارات معتبر دیگر از نشرهای پرفروش و پرطرفدار معتبر می باشد که بسیاری از دانشجویان با خرید کتاب های انتشارات نگاه دانش خیال خود را از بابت کیفیت آن راحت و آسوده می کنند.

انتشارات پوران پژوهش

پوران پژوهش هم یکی دیگر از این ناشران می باشد که هر صحبتی در مورد کیفیت آن تکراری است چرا که این ناشر از نظر کیفی و اطلاعات لازم در کتاب ها زبانزد افراد است.

لیستی از دیگر نشرهای معتبر

جنگل - نشر شاپرک - ثالث - انتشارات ققنوس - کتاب دانشگاهی و....

انتخاب بهترین انتشارات کتاب دانشگاهی

در بالا یک لیست از بهترین های این حوزه را آماده و به شما معرفی کردیم. برخی از گزینه های لیست را به صورت کامل همراه با توضیحات عنوان کرده و برخی را به صورت تکی معرفی نموده تا مقاله طولانی نشده و شما سریع بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید.

نکته ای مهم:

البته شما باید به این نکته توجه کنید که هر موسسه ممکن است زمانی از کیفیت بالا یا پایینی برخوردار باشد و نمیتوان به صورت قطع یک موسسه را با کیفیت یا بی کیفیت عنوان کرد.

به همین دلیل در انتخاب علاوه بر صحبت های مطرح شده در این نوشته با تحقیق به روش های دیگر از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

حالا از شما می خواهیم اگر تجربه مثبتی از یک ناشر دانشگاهی داشته اید که از کیفیت آن اطمینان دارید رضایت خود را به همراه جزئیات برای ما در بخش نظرات همین نوشته ارسال کنید.

کد خبر 718590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.