ضرورت رعایت شفافیت در برگزاری مزایده و مناقصه‌های شهرداری قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نظارت به عنوان وظیفه ذاتی و غیرقابل تفویض بر عهده شورای شهر و تک تک اعضا است و ضرورت دارد معاملات شهرداری در هر نوع با دو قید رعایت صرفه و صلاح مردم، رعایت قانون و عدالت انجام شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره دیدگاه خود پیرامون واگذاری غرفه‌ها بازار میوه و تره‌بار در بلوار ایران و ارائه کالاهای تنظیم بازار، اظهار کرد: باید رعایت عدالت و شفافیت در برگزاری مزایده و مناقصات شهرداری در نظر گرفته شود.

وی افزود: اینکه این غرفه‌ها میان افرادی که سازمان جهاد کشاورزی معرفی می‌کند به مزایده گذاشته شود به نظر می‌رسد که درست نیست و می‌توان غرفه‌ها میان تمام افرادی که مجوز کار در زمینه مرغ فروشی و یا برنج فروشی و سایر کالاها را دارند، به مزایده بگذاریم.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، مالی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: نظارت به عنوان وظیفه ذاتی و غیرقابل تفویض بر عهده شورای شهر و تک تک اعضاست پس لازم است معاملات شهرداری در هر نوع با دو قید رعایت صرفه و و صلاح مردم و رعایت قانون و عدالت باید انجام شود.

چگینی با اشاره به ضرورت موافقت با مساعدت شهرداری و مدیریت‌شهری قزوین در برگزاری مراسم اعتکاف، تصریح کرد: حضور در این مراسم معنوی می‌تواند زمینه رشد فضائل اخلاقی را در انسان فراهم کند و بر این اساس در این کار پر خیر و برکت همراه خواهیم بود تا ثمره‌اش برای جوانان این شهر باشد.

کد خبر 718586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.