مشخصلات گلوریمی m2 + قیمت ساعت هوشمند Glorimi M2

ساعت هوشمند Glorimi M2 این روزها به یکی از پرمخاطب‌ترین محصولات شرکت شیائومی تبدیل شده است که برای اهل تکنولوژی و همه افرادی که به دنبال پیگیری وضعیت سلامتی و تناسب اندام خود هستند ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروزه ساعت هوشمند به یک دستگاه ترند جهانی تبدیل شده است و افرادی زیادی علاقه دارند که در کنار گوشی هوشمند خود، یک اسمارت واچ هم داشته باشند.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل m2 به عنوان یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی، یک ساعت شیک و جوان پسند با سبک ساعت‌های لوکس کلاسیک است که دارای قابلیت‌های پیشرفته هوشمند است. به طور کلی ساعت هوشمند Glorimi M2 برای اهل تکنولوژی و همه افرادی که به دنبال پیگیری وضعیت سلامتی و تناسب اندام خود هستند بسیار مناسب و کاربردی است.

طراحی ساعت هوشمند Glorimi M2

گلوریمی m2 طراحی اسپرت بسیار شیک و خاصی دارد. این ساعت هوشمند از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالا بسیار سبک است. بدنه این ساعت دارای زوایای آیرودینامیکی است که نشان دهنده طراحی ظریف و چشم‌نواز ساعت است. گلوریمی m2 کیفیت و روشنایی تصویر بسیار بالایی دارد که حتی در نور خورشید نیز می‌توانید به راحتی از ساعت استفاده کنید. این ساعت هوشمند دارای دو بند جفت بند مگنتی و سلیکونی بوده که پهنای بند آن تنها ۲۲ میلی متر است.

مشخصلات گلوریمی m2 + قیمت ساعت هوشمند Glorimi M2

مشخصات فنی ساعت هوشمند Glorimi M2

صفحه نمایش ساعت هوشمند مدل Glorimi M2 از نوع AMOLED در اندازه ۱.۴۳ اینچ است که عمق رنگ مشکی فوق العاده‌ای داشته و کنتراست بالایی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد به طوری که کیفیت بالای نمایشگر ساعت Glorimi M2 به عنوان یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی با کیفیت نمایشگر ساعت اپل واچ و سامسونگ رقابت می‌کند.

وضوح تصویر این ساعت ۴۶۶*۴۶۶ پیکسل بوده و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. نسخه بلوتوث دستگاه ۵.۳ و ظرفیت باتری آن ۳۰۰ میلی آمپر است. عمر باتری ساعت هوشمند M2 در حالت صرفه جویی حدود ۱۰ روز و در حالت سنگین استفاده از باتری تقریباً بین ۳ تا ۵ روز است.

ساعت Glorimi M2 امکان مکالمه دارد، اما در محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد و یا وقتی سوار موتور هستید، ممکن است صدای خوبی نداشته باشد. در کل برای یک محیط آرام، کیفیت صدای مکالمه قابل قبولی را ارائه می‌دهد که در بازه قیمتی گوشی کاملاً منطقی و مناسب است.

Glorimi M2 قابلیت‌های ساعت هوشمند

ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 دارای سنسورهایی برای فشار خون، ضربان قلب، نظارت بر SpO2، نظارت بر کیفیت خواب عمیق و سبک، پیگیری سلامت زنان، تست استرس و تمرین تنفس است به علاوه این ساعت هوشمند دارای بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی از جمله بدمینتون، یوگا، بسکتبال، فوتبال، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی … است.

در ساعت‌های هوشمند ردیابی فعالیت روزانه، اغلب از طریق حسگرهای مختلف استفاده می‌شود. سنسور شتاب‌سنج نصب شده بر روی ساعت هوشمند گلوریمی مدل M2 برای تشخیص تغییرات در حرکت مانند تعداد گام‌ها، مسافت طی شده و کالری سوزانده شده در نظر گرفته شده است همچنین GPS ساعت که برای ردیابی فعالیت‌های بیرون و ثبت دقیق‌تر مسافت و سرعت استفاده می‌شود.

مشخصلات گلوریمی m2 + قیمت ساعت هوشمند Glorimi M2

دستیار صوتی ساعت هوشمند Glorimi M2

دستیار صوتی یکی از ویژگی‌های مهم و جذاب در بسیاری از ساعت‌های هوشمند است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد با استفاده از صدایتان و بدون نیاز به استفاده از دستان خود، با اسمارت واچ گلوریمی خود تعامل داشته و دستورات را صداگذاری کنید. با فعال‌سازی دستیار صوتی ساعت هوشمند، می‌توانید از طریق صدای خود دستورات و دستورالعمل‌های مختلفی به ساعت دهید.

این دستورات می‌توانند شامل ارسال پیام، تنظیم یادآوری، جستجو در اینترنت، پخش موسیقی، تنظیم ساعت و تقویم، اجرای برنامه‌ها و توابع مختلف باشد. دستیار صوتی هوشمند با استفاده از تکنولوژی تشخیص و پردازش گفتار، صدا و کلمات شما را تحلیل کرده و به درک دستورات شما می‌پردازد. سپس با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات ساعت، به درخواست شما پاسخ می‌دهد.

این پاسخ‌ها می‌توانند شامل اطلاعات درخواستی، عملکردهای مختلف، نمایش نتایج جستجو و اجرای دستورات باشد. دستیار صوتی هوشمند به شما امکان می‌دهد که بدون نیاز به لمس صفحه به طور سریع و آسان به عملکردها و قابلیت‌های ساعت هوشمند دسترسی داشته باشید. این ویژگی به شما راحتی بیشتری در استفاده از ساعت هوشمندتان می‌دهد و به عنوان یک راه ارتباطی سریع و مؤثر عمل می‌کند. ساعت Glorimi M2 یکی از ساعت‌های هوشمند بهره‌مند از فناوری دستیار هوشمند است.

جدول مشخصات ساعت هوشمند Glorimi M2

مشخصات

نوع کاربری

ورزشی، رسمی، روزمره

ابعاد بدنه

۴۶.۵ در ۱۰.۸ در ۲۲ میلی متر

فرم صفحه

گرد

نوع قفل بند

مغناطیسی

صفحه نمایش لمسی

دارد

قابلیت نصب سیم کارت

ندارد

قابلیت نصب کارت حافظه

ندارد

پردازنده

Realtek8763EW

اتصالات

بلوتوث ۵.۳

قابلیت مکالمه

دارد

حسگرها

ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، کیفیت خواب، میزان استرس، تمرین تنفس، هشدارربی تحرکی، پیگیری سلامت زنان، گام شمار

کنترل موسیقی (Music Player)

دارد

ظرفیت باتری

۳۰۰ میلی امپر

شارژدهی باتری

۱۰ روز استفاده عادی / ۳ تا ۵ روز استفاده‌ی سنگین

قابلیت‌ها

مدیریت سلامت ۲۴ ساعته
تمرین تنفس و تست استرس
دستیار صوتی هوشمند
دارای بیش از ۱۰۰ واچ فیس
دارای تقویم، اعلام آب و هوا، ماشین حساب
قابلیت Find the Phone و Find the Watch
قابلیت تنظیم پسورد

اقلام همراه

ساعت هوشمند
شارژر مغناطیسی
۲ بند مگنتی و سیلیکونی
دفترچه راهنما

قیمت ساعت هوشمند Glorimi M2

قیمت از ۲,۲۲۰,۰۰۰ تومان

ساعت Glorimi M2 ارزش خرید دارد یا نه؟

اگر سری به بازار لوازم جانبی بزنید، با دنیایی از مدل‌های جذاب روبه‌رو می‌شوید که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. به همین دلیل ممکن است در انتخاب کمی سردرگم شوید. ساعت گلوریمی M2 که از زیرمجموعه‌های برند شیائومی به شمار می‌رود که با بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبل به بازار آمده است که می‌تواند یک ساعت به‌صرفه و کاربردی برای شما باشد.

ساعت هوشمند Glorimi M2، یکی از ساعت‌های هوشمند با ارزش خرید بالا در رنج قیمت ۲.۵ میلیون تومان است که همه امکانات مورد نیاز را دارد. طراحی ظریف، کیفیت رقابتی صفحه نمایش، قابلیت نصب موزیک مستقل از گوشی، امکانات ورزشی کامل و بدون نقص، قابلیت مکالمه، پشتیبانی از زبان فارسی و در نهایت پشتیبانی از اپلیکیشن‌هایی مانند یادآور، ماشین حساب، تقویم، کنترل دوربین گوشی و مهم‌تر از همه بازی از جمله امکانت برجسته گلوریمی M2 است که موجب شده این ساعت با اختلاف از رقبای خود پیشی بگیرد.

کد خبر 718548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.