تقابل پسران شهر بادگیر در هزار پیچ

هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال چهارشنبه _بیستم دی‌_ با هفت دیدار در شهرهای اردکان، گنبد، رفسنجان، سیرجان، گرگان، اصفهان و تهران برگزار می‌شود.

حساس‌ترین دیدار هفته؛ پاس گرگان - شهداب یزد

حساس‌ترین دیدار این هفته بین دو تیم پاس گرگان و شهداب یزد در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار خواهد شد، شهداب در بازی دور رفت سه بر یک به پیروزی رسید و به دنبال تکرار پیروزی است از سوی دیگر پاس گرگان به دنبال جبران باخت مسابقه قبل است و برای انتقام در خانه مقابل شهداب قرار خواهند گرفت.

پاس با ۹ برد و ۲۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و شهداب مدافع عنوان قهرمانی با هشت برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است.

نبردی برای گرفتن انتقام؛ گیتی‌پسند - چادرملو

در اصفهان گیتی‌پسند در سالن مخابرات در حالی میزبان چادرملو است که هر دو تیم شرایط نسبتاً مشابه دارند، شاگردان عقیلی در دیدار دور رفت سه بر صفر نتیجه را واگذار کردند و در خانه با حضور هواداران به دنبال انتقام شکست قبل مقابل تیم چادرملو است.

گیتی‌پسند با هشت برد و ۲۵ امتیاز در رتبه ششم جدول و چادرملوی اردکان در اولین تجربه حضور در لیگ‌برتر با هفت برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.

تقابل پسران شهر بادگیر در فراز هزار پیچ

فولاد سیرجان - شهرداری ارومیه

فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته از شهرداری ارومیه میزبانی می‌کند، در حالی که با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز صدرنشین است و جایگاه خود را حداقل برای چهار هفته تضمین کرده است، در طرف مقابل شهرداری ارومیه با پنج برد و ۱۳ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد، در دیدار رفت این دو تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر یک در ارومیه به پیروزی رسید.

تقابل پسران شهر بادگیر در فراز هزار پیچ

ایفاسرام - طبیعت

ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌الله خاتمی از تیم طبیعت میزبانی می‌کند که در دیدار رفت این دو تیم ایفاسرام سه بر یک شاگردان ابراهیم وادی را شکست داد. ایفاسرام مسابقات دور برگشت را با رهبری عباسعلی میرحسینی و پیروزی مقابل گنبد آغاز کرد به دنبال کسب نتیجه مقابل طبیعت است.

ایفاسرام با ۹ برد و ۲۵ امتیاز در رتبه دوم جدول است و طبیعت با هفت برد و ۲۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

شهرداری گنبدکاووس - هورسان رامسر

دو تیم شهرداری گنبدکاووس و هورسان رامسر در سالن المپیک گنبد مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا شکست خود در هفته نخست مسابقات برگشت را جبران کنند، دیدار رفت دو تیم سه بر یک به نفع هورسان پایان یافت.

نبرد خودروسازان؛ سایپا - پیکان

دربی خودروسازان این هفته در سالن فدراسیون والیبال به میزبانی تیم سایپا از پیکان برگزار خواهد شد، سایپا با یک برد و شش امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و در طرف مقابل پیکان با هفت برد و ۲۲ امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در دیدار رفت تیم سایپا با نتیجه سه بر دو مغلوب پیکان شد.

مس رفسنجان - نیان‌الکترونیک

آخرین دیدار هفته با میزبانی مس رفسنجان در سالن ۹ دی مقابل نیان‌الکترونیک خراسان در حالی پیگیری می‌شود که دو تیم در رتبه‌های دهم و یازدهم جدول قرار دارند، در دیدار دور رفت دو تیم نیان‌الکترونیک با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

برنامه مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

ایفاسرام اردکان – طبیعت

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: علیرضا گیلانی، ناظر فنی و داوری: محمد شاهمیری، داور اول: داوود نافعی و داور دوم: میثم پارسه

شهرداری گنبد کاووس – هورسان رامسر

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: احمد بندری، ناظر فنی و داوری: حمید راهجردیان، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: میلاد عرب اسماعیلی

مس رفسنجان – نیان الکترونیک خراسان

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر فنی و داوری: علی یاوری، داور اول: محمد عشق‌دوست و داور دوم: مجتبی اسپرغم

فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ارومیه

سیرجان، سالن گهر روش، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: ابراهیم عشق‌دوست، ناظر فنی و داوری: محمد حسین شفقی، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: امید فولادی‌وندا

پاس گرگان – شهداب یزد

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: محمد حسن خوشدل، ناظر فنی و داوری: علی‌اصغر حاجی کاظمی، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: حامد آقابراری

گیتی‌پسند اصفهان – چادرملو اردکان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: حسین پورکاشیان، ناظر فنی و داوری: بهروز جعفری، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: احمد سرمست

سایپا تهران – پیکان تهران

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۶

نماینده سازمان لیگ: اصغر میرزایی، ناظر فنی و داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: جواد مرآتی

کد خبر 718537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.