متمم بودجه ۱۴۰۲ کرج تا پایان دی مصوب می‌شود

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، لایحه متمم بودجه ۱۴۰۲ تا پایان دی به نتیجه خواهد رسید و با گذراندن مراحل قانونی به‌منظور اجرایی شده به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

مجتبی حاجی‌قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه بررسی متمم بودجه ۱۴۰۲ آغاز شده است، اظهار کرد: این لایحه پس از اتمام بررسی‌ها در صحن علنی شورای شهر بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش متمم بودجه حدود ۱۰ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است، افزود: در این راستا جلسات فشرده‌ای برگزار شده است و روند بررسی‌ها ادامه دارد، همچنین تمام ردیف‌های بودجه پایش و در خصوص تثبیت، کاهش یا افزایش ارقام تصمیم‌گیری خواهد شد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این لایحه تا پایان دی به نتیجه خواهد رسید و با گذراندن مراحل قانونی به‌منظور اجرایی شدن به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

حاجی‌قاسمی با بیان اینکه متمم بودجه با در نظر گرفتن مواردی همچون درآمد یا هزینه‌های عمرانی بررسی می‌شود، تصریح کرد: این امر نیاز به تحقیقات قاطع و برگزاری جلسات متعدد دارد و تلاش داریم با نگاه موشکافانه این مهم را محقق کنیم.

وی اضافه کرد: امید داریم با تحقق این بودجه بتوانیم در مسیر مطالبات مردمی گام برداریم و بخشی از پروژه‌های نیمه‌تمام را به نتیجه برسانیم.

کد خبر 718526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.