ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۵ اصفهان اصلاح و ترمیم می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: بازنگری، اصلاح، مرمت و نوسازی تمام ایستگاه‌های اتوبوس در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با هدف ارائه خدمات رفاهی به شهروندان در رأس امور اجرایی قرار گرفت تا فضای ایستگاه از نظر اقلیمی بهبود پیدا کند.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به در خواست مکرر مردم و نیازهای شهروندان درباره وسایل حمل‌ونقل عمومی، طرح بازنگری، اصلاح مرمت و نوسازی تمام ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در رأس امور اجرایی قرار گرفت تا فضای ایستگاه از نظر اقلیمی بهبود پیدا کند.

وی افزود: بهسازی زیرساخت‌های ایستگاه‌های اتوبوس برای استفاده آسان افراد کم‌توان موضوعی بسیار مهم است و در قالب این طرح سیما و شرایط اقلیمی ایستگاه‌های اتوبوس ارتقا پیدا می‌کند که در مجموع موجب تکریم شهروندان می‌شود.

ایستگاه‌های اتوبوس منطقه ۵ اصفهان اصلاح و ترمیم می‌شود


مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: طرح بازنگری و اصلاح مرمت و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس با هدف ارائه خدمات رفاهی به شهروندان در اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۵، شامل نوسازی المان‌های نشیمن‌گاه، رنگ‌آمیزی ایستگاه، ترمیم صفحات تبلیغاتی جانبی ایستگاه، ترمیم و تعویض سقف ایستگاه‌ها و سهولت در دسترسی از پیاده‌رو به ایستگاه و از ایستگاه به پیاده‌رو است.

کارگر تصریح کرد: در منطقه ۵ شهرداری ۱۳۰ ایستگاه اتوبوس وجود دارد که به‌تدریج ایستگاه‌های با اولویت بالاتر را بهسازی و در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: ۱۴ ایستگاه طرح جدید که دارای روشنایی و مانیتورینگ است، با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و محل نصب (جانمایی با ایستگاه‌های قدیمی) انجام شده است و تا پایان سال جاری نصب می‌شود.

کد خبر 718524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.