پارک شهروند کرج صاحب آب‌نما شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به منظور تحقق مطالبات مردمی و زیباسازی فضای بصری شهر، آب‌نمای پارک شهروند به بهره‌برداری رسید.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اینکه تلاش برای توسعه فضای سبز کلانشهر کرج به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در این میان بازسازی آب‌نمای پارک شهروند در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح فوق از ابتدای پاییز آغاز شده است، افزود: طرح‌های این چنینی با هدف فضاسازی شهر برنامه‌ریزی می‌شود که با استقبال مردم نیز همراه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تصریح کرد: این آب‌نما با اجرای فعالیت‌های عمرانی همچون تبدیل آبراهه به فلاور باکس، جمع‌آوری کاشیکاری‌های فرسوده، سیمان‌کاری و آب‌بندی دیواره، رنگ‌آمیزی، تعویض نازل‌های آب‌نما، سرویس تأسیسات مکانیکی و الکترونیکی و موتورخانه به مرحله اجرا رسیده است.

عاقلی با بیان اینکه تمام مراحل فوق به صورت امانی توسط عوامل اجرایی سازمان انجام شده است، تصریح کرد: در نظر داریم پروژه‌های مشابه در سراسر مناطق ده‌گانه کرج با هدف زیباسازی فضای بصری شهر برنامه‌ریزی شود و ضمن تأمین اعتبار به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 718522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.