رقابت ۴۵ نفر در سومین جشنواره فرهنگی-ورزشی کارگران کم‌بینا و نابینای استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم‌بینا و نابینای استان یزد در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان با حضور ۴۵ نفر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی اظهار کرد: یکی از وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه ورزشی توسعه امکان ورزش کارگری و ارائه خدمات ارزان به کارگران است.

وی با بیان اینکه برای سومین بار در جشنواره فرهنگی، ورزشی کارگران کم‌بینا و نابینای استان در حال برگزاری است، افزود: در این زمینه تقریباً جزو استان‌های پیشتاز هستیم و برنامه‌های مختلف ورزشی از برگزاری پویش دوشنبه‌های ورزش کارگری، سومین دوره برگزاری المپیاد ورزش کارگری استان و مسابقات مختلفی که در مناسبت‌های مختلف برای این قشر شریف تدارک دیده می‌شود، همگی در راستای سلامت روحی و جسمی کارگران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه سومین دوره این جشنواره با هدف استعدادیابی و ایجاد شور و شعف در بین کارگران کم‌بینا و نابینای جامعه کارگری برنامه‌ریزی و اجرا شد، گفت: این سری برنامه‌ها باعث ایجاد انگیزه برای این قشر جامعه است که خروجی آن در حوزه کاری و خانوادگی آن‌ها نمود می‌یابد.

فلاحتی ادامه داد: این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط میان کارگران روشندل استان یزد برگزار شد که بیش از ۴۵ نفر از کارگران کم‌بینا و نابینای استان در رشته‌های پرتاب توپ مدیسن بال، طناب‌زنی و طناب‌کشی در بخش‌های خواهران و برادران در مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران به رقابت پرداختند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: در پایان به نفرات برتر هر رشته (اول ۳۰ میلیون ریال، دوم ۲۰ میلیون ریال و سوم ۱۰ میلیون ریال) جوایزی اهدا شد.

کد خبر 718503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.