همه مصدومان حادثه سرویس کارخانه بارز کردستان از بیمارستان ترخیص شدند

روابط عمومی کارخانه لاستیک بارز کردستان اعلام کرد: تمام مصدومان حادثه انحراف سرویس ایاب و ذهاب پرسنل بارز کردستان از بیمارستان ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، روابط عمومی شرکت لاستیک بارز کردستان با انتشار متنی اعلام کرد: «صبح امروز یکی از سرویس‌های ایاب و ذهاب پرسنل این شرکت در دور برگردان روبروی شهرک صنعتی دهگلان به علت ایجاد مزاحمت خودرو کناری از جاده منحرف شد که انحراف و خروج خودرو از جاده، منجر به ترکیدن لاستیک شد.

به خاطر انحراف خودرو، هشت نفر از سرنشینان سرویس که احساس درد و ناراحتی داشتند، با همکاری مدیریت بیمارستان شهدای دهگلان و اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شدند و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل بیمارستان کوثر سنندج صورت پذیرفت.

پس از انجام معاینات و عکس‌برداری MRI و حصول اطمینان از وضعیت سلامت همکاران، خوشبختانه مشکل حادی وجود نداشته و همه مصدومان از بیمارستان ترخیص شدند.

شرکت لاستیک بارز کردستان از همکاری و مساعدت مدیریت بیمارستان شهدای دهگلان و اورژانس ۱۱۵ شهرستان و مدیریت بیمارستان کوثر سنندج جهت اعزام و رسیدگی به وضعیت مصدومان کمال تشکر را دارد.»

کد خبر 718493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.