احداث پل صاحب روضات سفرهای شرق به غرب اصفهان را تقویت می‌کند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان بزرگراه شهید خرازی و خیابان‌های اشرفی اصفهانی، آتشگاه و صمدیه را از معابر مهم و تأثیرگذار بر ترافیک شبکه معابر شهری دانست و گفت: احداث پل صاحب روضات موجب تقویت سفرهای شرق به غرب معابر این کلان‌شهر می‌شود.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بزرگراه شهید خرازی و خیابان‌های اشرفی اصفهانی، آتشگاه و صمدیه از معابر مهم و تأثیرگذار بر ترافیک شبکه معابر شهری است، اظهار کرد: احداث پل صاحب‌روضات و اتصال آن به خیابان بهستان موجب بهبود عبور و مرور و ارتقای سطح سرویس‌دهی خیابان‌های این محدوده و کاهش مصرف سوخت، کاهش تأخیر ترافیک در بزرگراه خرازی در محدوده تحت تأثیر، کاهش آلودگی و افزایش دسترسی شرقی-غربی شهروندان می‌شود.

وی خروجی خیابان مسجدسید و خروجی خیابان اشرفی اصفهانی به کنارگذر شهید خرازی را از نقاط با اختلال ترافیک دانست و افزود: به‌واسطه احداث پل صاحب‌روضات و کاهش پیمایش وسایل نقلیه جهت دسترسی به مقاصد غربی و شرقی بزرگراه، بهبود ترافیک در این محدوده را شاهد خواهیم بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه اهمیت و ویژگی ترافیکی قابل توجه محدوده خیابان صاحب‌روضات تا خیابان خرم، اتصال و هم‌پوشانی حلقه اول و سوم ترافیکی شهر است، تصریح کرد: هرگونه توسعه در این محدوده الزاماً نیازمند پیوست ترافیکی است.

کد خبر 718428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.