کشف ۱۵۰ بسته هروئین و شیشه از معده ۳ نفر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری سه نفر که اقدام به قاچاق مواد افیونی با روش بلع و انباری در معده خود می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در طرح کنترل محورهای مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به سه نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و متوجه شدند که این افراد اقدام به بلع و انباری مواد افیونی در معده خود کردند.

وی افزود: هر سه نفر به یگان انتظامی منتقل و پس از انجام اقدامات تخصصی بسته‌های مواد مخدر از داخل معده آنها آنها خارج شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: از معده این سه نفر ۱۵۰ بسته هروئین و شیشه به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم کشف و این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ نیکبخت خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف، تخصص و هوش بالای خود هر نوع جاسازی و شیوه و روش حمل و قاچاق مواد مخدر را کشف و با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعات، اخبار و گزارش‌های خود در زمینه خرید و فروش، قاچاق و مصرف مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اعلام کنند تا در اسرع وقت طرح و عملیات مربوطه اجرا شود و با آلوده‌کنندگان جامعه برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 718412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.