انتخابات باشکوه و مشارکت همگانی، وحدت اجتماعی ما را به جهانیان نشان می‌دهد

استاندار اصفهان گفت: در ایران اسلامی مادامی که بخواهیم مستقل باشیم، کینه‌توزی و دشمنی بیگانگان وجود دارد، اما بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، هیئت اندیشه‌ورز انتخابات استان با حضور استاندار اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران و نمایندگان واحدهای تولیدی و صنعتی استان، برگزار شد.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در این نشست ضمن تسلیت در پی شهادت جمعی از هم‌وطنان در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین رویدادی است که سال جاری کشور برای برگزاری آن در حال برنامه‌ریزی است.

وی ضمن اشاره به حضور فعالان حوزه تولید و صنعت استان در این نشست ادامه داد: از جمله نتایج قابل توجه مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو کاهش طمع دشمن نسبت به ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان متذکر شد: مردم ما از دیرباز تاکنون درگیر فتنه‌گری و تلاش‌های بی‌امان دشمن علیه انسجام ملی و توسعه همه‌جانبه کشور هستند.

مرتضوی افزود: مادامی که بخواهیم مستقل باشیم این کینه‌توزی و دشمنی وجود دارد، اما در برابر آن بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

وی خطاب به مدیران صنایع و فعالان عرصه تولید استان گفت: انتخابات باشکوه و با مشارکت همگانی مردم، وحدت اجتماعی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.

استاندار اصفهان ادامه داد: راهبرد مشارکت همگانی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند، باید مد نظر قرار گیرد و هر فرد در هر جایگاهی که دارد نسبت به تحقق این مهم تلاش کند.

تأثیر انسجام ملی در شکست نقشه‌های دشمن

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این نشست بیان کرد: مردم‌سالاری دینی مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: همین مؤلفه و انسجام ملی موجب شده است تا نقشه‌های دشمن، علی‌رغم تحمیل هزینه‌های مالی و جانی به ایران اسلامی، همواره با شکست مواجه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یکی از عرصه‌هایی که با حضور فعال مردم اجرا می‌شود و باعث عصبانیت و شکست دشمن می‌شود انتخابات است.

وی ادامه داد: از این‌رو در تلاش هستیم تا انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری (سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت) برگزار شود و بر راهبرد مشارکت همگانی تأکید فراوان داریم.

کد خبر 718410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.