شهرداری گرگان در حوزه عمرانی کارنامه قابل‌ قبولی ندارد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری در حوزه عمرانی کارنامه قابل‌ قبولی ندارد و نتوانسته است پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدغلامرضا موسوی، بعدازظهر امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در کمیسیون اداری مالی شورای اسلامی شهر گرگان حدود ۴۴ جلسه برگزار شده است؛ همه تلاش ما در این کمیسیون بحث و بررسی لوایح در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم است.

وی واگذاری بخشی از ناوگان اتوبوس‌رانی به بخش خصوصی را از جمله این لوایح دانست و افزود: در این اقدام ۳۵ دستگاه اتوبوس فعال به خطوط اضافه شد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از ساماندهی سد معبرها در قالب طرح انضباط شهری خبر داد و گفت: این طرح به پیمانکاران واگذار شد که به‌خوبی اجرا شده است و امروز شاهد آثار آن در سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری فاز نخست پیاده‌راه النگدره از دیگر اقدامات مثبت شهرداری گرگان در راستای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان بود که به‌خوبی اجرا شد.

موسوی یکی از اقدامات اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان را مبارزه با فساد اعلام کرد و گفت: از قوه قضائیه در این راستا تشکر ویژه داریم.

وی بیان کرد: با وجود اقدامات خوبی که تاکنون انجام شده است، اما در بعضی قسمت‌ها عملکرد شهرداری مورد قبول شورا نیست و در این راستا انتظار داریم که تلاش‌ها بیشتر شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری در حوزه عمرانی با کمال احترام از عملکرد قابل قبولی برخوردار نیست و نتوانسته است پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

وی با انتقاد از بلاتکلیفی آبشار مصنوعی گرگان که سال گذشته سوخته است، گفت: پس از گذشت دو سال هنوز این پروژه بدون برنامه‌ریزی خاصی رها شده و اقدامی برای ساخت یا جمع‌آوری آبشار مصنوعی نشده است.

موسوی تصریح کرد: پروژه المان میدان بسیج گرگان با گذشت چند سال هنوز راکد مانده است و آسفالت نامناسب ورودی‌های شرق و غرب شهر هم زیبنده مردم نیست؛ بنابراین باید در این حوزه‌ها شهرداری به‌صورت جدی وارد شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از مساحت شهر گرگان مربوط به بافت تاریخی است، خاطرنشان کرد: قرار بود یک شهرداری برای بافت تاریخی شهر داشته باشیم که تاکنون این مهم محقق نشده است.

کد خبر 718401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.