عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ دی‌

در این بسته خبری از ارائه متمم بودجه ۳۱۰ هزار میلیاردی شهرداری تهران به شورای شهر تا آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری با هزینه ۱۵۰۰ میلیارد ریال در اهر و حفاری در سطح شهر یزد ممنوع شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ریزش آوار در شهرک ولیعصر تهران

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در شهرک ولیعصر یک ساختمان سه طبقه ریزش کرد و تاکنون این حادثه یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشته است.

شهرداری اراده‌ای بر برگزاری رویداد طب سینایی ندارد

حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری سال گذشته و امسال هیچ قدم جدی در برگزاری اجلاسیه طب سینایی نداشته است، گفت: این موضوع خسارتی جبران‌ناپذیر است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ دی‌

حفاری در سطح شهر یزد ممنوع شد

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: حفاری در سطح شهر یزد از پنجم بهمن امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده ممنوع است.

اجرای بیش از ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در تبریز

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: از سال گذشته تاکنون با هدف مدیریت هوشمند و اجرای طرح هوشمندسازی، بیش از ۱۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری در این شهر اجرا شده است.

خرید ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از لغو قرارداد با یک شرکت خودروساز به دلیل عدم انجام تعهدات آن در تولید خودرو برقی خبر داد و گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو از خودروسازان داخلی خریداری شده است که ۵۰۰ خودرو آن برقی بوده و ۲ هزار خودرو غیربرقی با استانداردهای پیشرفته جهانی است.

متمم بودجه ۳۱۰ هزار میلیاردی شهرداری تهران به شورای شهر ارائه شد

مجید باقری، معاون شهردار تهران از ارائه لایحه متمم بودجه شهرداری تهران به شورای شهر با رقمی بیش از ۳۱۰ هزار میلیارد ریال معادل افزایش ۴۰ درصدی نسبت به بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ دی‌

آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری با هزینه ۱,۵۰۰ میلیارد ریال در اهر

محمدباقر خانی، شهردار اهر از آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری با هزینه ۱,۵۰۰ میلیارد ریال در این شهر خبر داد.

جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره‌های رسانه‌ای در کشور است

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد گفت: جشنواره ابوذر جزو اثرگذارترین جشنواره‌های رسانه‌ای در کشور است و شهرداری به عنوان نهاد خدمتگذار به مردم وظایفی ذاتی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان حمایت و ورود به مسئله فرهنگ‌سازی و حفظ هویت شهری اشاره کرد.

اختصاص ۱۴ میلیارد ریال به منظور بازسازی و تجهیز فرهنگسرای شهید سلیمانی در مشهد

محمد اسکندرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۱۴ میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی و تجهیز فرهنگسرای شهید سلیمانی اختصاص داده شد.

کد خبر 718396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.