ریزش ساختمان قدیمی در پایتخت حادثه آفرید + عکس و آمار مصدومان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تخریب ساختمان سه طبقه قدیمی در پایتخت دو فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تخریب یک ساختمان در خیابان ولیعصر خیابان حیدری شمالی اظهار کرد: حادثه مذکور امروز _دوشنبه هجدهم دی_ ساعت ۱۰:۱۸ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی آتش‌نشانی به حادثه ریزش آوار ساختمان مسکونی افزود: نیروهای چهار ایستگاه که از دو ایستگاه حریق و دو ایستگاه نجات بودند، به همراه بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساختمان سه طبقه قدیمی در مجاورت یک ملک که گودبرداری شده با عمق یک متر بود، قرار داشت که طی این حادثه قسمت زیادی از ساختمان سه طبقه تخریب شده و به داخل محل گودبرداری شده ریخته است.

وی ادامه داد: افرادی زیر آوار این ساختمان گرفتار شده‌اند، آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و تا این لحظه دو زن ۳۴ و ۷۰ ساله زنده خارج و دچار مصدومیت شده‌اند، اما طی این حادثه دو زن ۵۰ و ۴۰ ساله که به کمک عوامل آتش‌نشانی از زیر آوار خارج شدند، به تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست دادند.

ریزش ساختمان قدیمی در پایتخت حادثه آفرید + عکس و آمار مصدومان

ریزش ساختمان قدیمی در پایتخت حادثه آفرید + عکس و آمار مصدومان

کد خبر 718392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.