میزبانی سپاهان از الهلال در نقش‌جهان قطعی نیست

با وجود اخباری که پیرامون قطعیت میزبانی سپاهان از الهلال در ورزشگاه نقش‌جهان مطرح می‌شود، پیگیری‌ها حاکی از آن است این موضوع همچنان قطعیت ندارد و میزبانی سپاهان از الهلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا با تیم فوتبال الهلال عربستان روبه‌رو می‌شود و طبق اعلام مدیرعامل این باشگاه تلاش‌هایی برای میزبانی سپاهان از الهلال در ورزشگاه نقش‌جهان در حال انجام است.

منوچهر نیکفر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان شامگاه جمعه _پانزدهم دی_ در بخشی از گفت‌وگوی تلویزیونی خود گفت: «به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم با هماهنگی مسئولان فدراسیون ایرادات ورزشگاه نقش‌جهان را برطرف کنیم و آنجا از الهلال میزبانی کنیم. قرار شد AFC نماینده بفرستد و با نظارت فدراسیون اصلاحات انجام شود.»

در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از قطعی شدن میزبانی سپاهان از الهلال آن هم در ورزشگاه نقش‌جهان خبر دادند، اما پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد هیچ قطعیتی در میزبانی سپاهانی‌ها از الهلال در ورزشگاه نقش‌جهان وجود ندارد و طی روزهای آینده این موضوع مشخص خواهد شد.

کد خبر 718293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.