تنها راه مقابله با دشمنان قوی شدن است

امام جمعه بجنورد تنها راه مقابله با دشمنان را قوی شدن دانست و گفت: مذاکره و تعامل با مستکبران نتیجه نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _دوشنبه هجدهم دی_ در اجتماع دانشگاهیان خراسان شمالی در محکومیت جنایت تروریستی کرمان اظهار کرد: رسیدن به سعادت هدف اصلی خلقت انسان و آمدن پیامبران است، اما در این مسیر موانعی وجود دارد.

وی هوای نفس را از جمله موانع رسیدن انسان به سعادت دانست و افزود: اگر این غریزه کنترل نشود، موجب خواهد شد تا مسیر سعادت را گم کنیم.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه دنیا محل آزمون است و مردم روزانه بارها امتحان می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این بین قرآن چراغ هدایتی است که با بهره‌برداری از آن می‌توانیم سعادت خود را تضمین کنیم.

حجت‌الاسلام رضا نوری تبعیت از هوای نفس را عاملی برای لجوج شدن انسان دانست و تاکید کرد: در پس هیچ خواسته شیطانی عقلانیت وجود ندارد، اما مبنای دین به‌طور کامل عقلانیت است.

وی با بیان اینکه نمونه این بی منطقی را می‌توان در اقدامات تروریستی دید، اضافه کرد: کشورهای استکباری با طی همین روند به جایی رسیدند که بمب اتمی را بر سر مردم بی‌گناه آزمایش کردند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اظهار نظرات مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر نابودی کامل غزه ادامه داد: اکنون بیش از ۶۰ هزار نفر در غزه مصدوم هستند و امکانات درمانی نیز وجود ندارد.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به دشمنی‌های مختلف علیه ملت ایران از جمله تحریم و ترور گفت: در حمله تروریستی کرمان مردم بی‌گناه شهید شدند که نشان می‌دهد دشمنان ایران رحم ندارند.

وی افزود: اگر مقداری ضعیف شویم شبیه کشورهایی چون فلسطین و یمن خواهیم شد و ده‌ها برابر این اقدامات رقم می‌خورد؛ همچنان که مسئولان بیان کردند که در همین روزهای اخیر ۶۴ بمب کشف شده بود.

امام جمعه بجنورد تنها راه مقابله با این دشمنان را قوی شدن دانست و اظهار کرد: مذاکره، تعامل و کوتاه آمدن مقابل متکبران نتیجه نخواهد داد.

کد خبر 718288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.