غرفه فروش محصولات فرهنگی در بوستان‌های قزوین ایجاد شود

رئیس کمیسیون مالی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای خودکفایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری پیشنهاد می‌شود تا غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و خدماتی در سطح بوستان‌های سطح شهر قزوین ایجاد شود.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ایجاد غرفه‌های خدماتی و فرهنگی در بوستان‌های سطح شهر موجب خودکفایی سازمان پارک‌ها، همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد و به همین خاطر در راستای خودکفایی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری پیشنهاد می‌شود تا غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و خدماتی در سطح بوستان‌های سطح شهر قزوین ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این غرفه‌ها می‌تواند توسط فراخوان و از طریق مشارکت با سرمایه‌گذار راه‌اندازی شود، افزود: می‌توانیم با راه‌اندازی این غرفه‌ها در جهت اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای سازمان پارک‌ها، همچنین ارائه خدمات خوب به شهروندان و در نهایت انتفاع شهر و شهروندان گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار پیگیری طرح‌های پیشنهادی مبنی از جمله پیگیری صندوق امداد ولایت و تخصیص اعتبار برای ساختمان ناحیه امام‌زاده حسین (ع) شد و خاطرنشان کرد: این موارد هرچه سریع‌تر باید در دستور کار شهرداری و مدیریت شهری قزوین قرار گیرد.

چگینی با بیان اینکه اردیبهشت سال جاری نامه‌ای از سوی این کمیسیون مبنی بر ارائه آمار و اطلاعات مالی از جمله اعتبارات تخصیص‌یافته به سازمان‌ها، درآمدهای استحصال‌شده، هزینه‌های عمرانی و پروژه‌ها و هزینه‌های جاری به شهرداری ارسال شد، ادامه داد: به‌رغم ارسال مجدد نامه در خردادماه تاکنون این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است و با توجه به در پیش بودن فصل بودجه ضرورت دارد تا موارد مذکور و درخواستی به کمیسیون مالی ارائه شود.

کد خبر 718282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.