پیشرفت ۳۵ درصدی باغ بانوان نوش/ بهره‌برداری تا پایان تابستان ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در خانه‌اصفهان با مساحت ۸۰۰ متر مربع، تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان تابستان سال آینده در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث مجموعه‌های فرهنگی برای شهر اظهار کرد: با پیشرفت‌های زندگی روزمره شهری، آموزش شهروندی در تمام ابعاد از الزامات است تا انسان‌ها بتوانند در کنار یکدیگر به‌راحتی و بدون تنش زندگی کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سطح این منطقه ۱۷ مرکز فرهنگی‌ورزشی وجود دارد، در بعضی از محلات با استقبال بی‌نظیر شهروندان در مراکز فرهنگی روبه‌رو هستیم، در این راستا طرح توسعه این مراکز در برنامه‌های این منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش در محله خانه‌اصفهان تصریح کرد: این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌های پیش نوسازی شده و قسمت قدیمی آن به مساحت ۱۰۰ متر مربع، علاوه بر فرسودگی ساختمان، نیاز مراجعان را برطرف نمی‌کرد، بنابراین نوسازی این بنا با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

پیشرفت ۳۵ درصدی باغ بانوان نوش/ بهره‌برداری تا پایان تابستان ۱۴۰۳

باقری گفت: عملیات خاک‌برداری و فونداسیون انجام و دیواره‌های بتنی طبقه زیرزمین در حال اجرا و برای سقف اول آماده شده است.

وی با اشاره به هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی پروژه خاطرنشان کرد: عملیات احداث مجموعه فرهنگی باغ نوش با کاربری بازارچه فروش محصولات زنان سرپرست خانواده، سایت بازی کودکان و کلاس‌های آموزشی، ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا پایان تابستان ۱۴۰۳ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 718273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.