توقف جنگ در جنوب لبنان در گرو توقف جنگ علیه غزه است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: جبهه (نبرد در جنوب) لبنان یک واکنش (به جنگ تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه) است و جایی برای صحبت درباره توقف جنگ دفاعی (لبنان) وجود ندارد، زیرا جنگ کنونی، نتیجه جنگ علیه نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه فرستادگان زیادی به ما مراجعه کردند و خواهان برقراری ثبات شدند، اظهار کرد: حزب‌الله خواستار ثبات است که این ثبات زمانی برقرار خواهد شد که اسرائیل تجاوزگری نظامی خود علیه غزه را متوقف کند.

با آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در پانزدهم مهر و آغاز بمباران‌های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی، رزمندگان حزب‌الله لبنان نیز در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت و مردم غزه، اقدام به انجام عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان بارها به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که حمله و تجاوز گسترده به غیرنظامیان در غزه و جنوب لبنان را برنخواهد تابید و این اقدامات را تا زمانی که بمباران‌های غزه و جنوب لبنان ادامه دارد، تلافی خواهد کرد.

رزمندگان حزب‌الله طی سه ماه گذشته به ۴۸ پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی حمله کردند و خسارت‌های بسیاری به صهیونیست‌ها وارد کرده‌اند.

کد خبر 718262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.