خراسان شمالی با مشکل کمبود پرواز مواجه است

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکل کمبود پرواز در استان گفت: صنایع با رزرو تعدادی از بلیط‌ها به قیمت بالاتر مشوقی برای برقراری پرواز به استان ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ یکشنبه هفدهم دی_ در جلسه هم اندیشی به منظور افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با کمک صنایع خراسان شمالی، اظهار کرد: خراسان شمالی به رغم داشتن زیرساخت‌های فرودگاه با مشکلات کمبود پرواز مواجه است.

وی افزود: تحریم‌ها و نبود هواپیما منجر به ایجاد معضل بزرگ برای استان شده و بر همین اساس باید برای حل آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نشست‌هایی با ایرلاین‌ها انجام شده اما باید مشوق‌هایی برای همکاری به مانند دیگر استان‌ها لحاظ شود، تصریح کرد: برای این کار، نشستی با صنایع استان برگزار شد که خوشبختانه تمام صنایع استان پای کار بوده و درباره همکاری جهت پروازهای چارتری استان اعلام آمادگی کردند.

رشیدی گفت: صنایع می‌توانند در این حوزه به طور شخصی اقدام و تعدادی از صندلی‌ها را با نرخ بالاتر از نرخ مصوب با ایرلان‌ها به صورت چارتری قرارداد منعقد کنند.

وی افزود: ظرف یک هفته در دو گروه صنعت و تجارت و کشاورزی، جلسات متقابلی با دبیری اتاق بازرگانی برگزار و طی بازه زمانی یک هفته‌ای تعیین تکلیف و قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها انجام شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

کد خبر 718190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.