به‌روزرسانی ماشین‌آلات شهرداری رشت برای مقابله با بارش برف زمستانی

شهردار رشت گفت: به منظور مقابله با بارش برف احتمالی در فصل زمستان، در حال حاضر ۵۸ دستگاه از مجموع ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات زمستانی شهرداری آماده شده است و ۱۲ دستگاه دیگر نیز تا پایان دی به‌روزرسانی و به‌ چرخه ناوگان اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، رحیم شوقی امروز _یک‌شنبه هفدهم دی_ در یکصدوپانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: با توجه به شروع فصل زمستان وضعیت ماشین‌آلات را بررسی کردیم و ماشین‌آلات دارای نقص فنی شناسایی و طی ۱۵ روز اورهال شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۵۸ دستگاه از مجموع ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات زمستانی شهرداری آماده شده است و ۱۲ دستگاه دیگر نیز تا پایان دی بروزرسانی و به چرخه ناوگان اضافه خواهد شد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: به منظور مقابله با بارش برف احتمالی و استفاده از ماشین‌آلات رایزنی‌های لازم با برخی از دستگاه‌های اجرایی انجام شده است و از ماشین‌آلات پیمانکاران بخش خصوصی نیز استفاده می‌کنیم.

شوقی با بیان اینکه برای تسریع در خدمات‌رسانی در زمان بارش برف احتمالی یک ناظر برای هر مسیر انتخاب شده است، تصریح کرد: فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری رشت در زمان طولانی شدن بحران برف ممکن است مشکل‌ساز شود، لذا به منظور جلوگیری از بروز بحران، شهرداری‌های مناطق نیز به عنوان پشتیبان آماده همکاری با مجموعه خدمات شهر هستند.

وی به اجرای مانور لجستیکی شهرداری رشت به منظور آمادگی مقابله با بحران برف اشاره کرد و گفت: این مانور ظهر امروز در مسکن مهر رشت برگزار شد.

کد خبر 718175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.