سیستم‌های دانش‌بنیان در تصمیم‌گیری‌های کلان استفاده می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: سیستم‌های دانش‌بنیان در تصمیم‌گیری‌های کلان مورد توجه قرار گرفته است و بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی حیدری اناری در جلسه مدیریتی معاونت برنامه‌ریزی اظهار کرد: خواستار افزایش بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های بالقوه و مهم و تأثیرگذار سیستم‌های دانش‌محور در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان بوده است و استفاده از چنین پتانسیل‌هایی به‌طور قطع دارای نتایج مطلوبی نیز خواهد بود.

وی افزود: بازنگری فرایندها و روش‌های اجرایی و الکترونیکی کردن فرآیندهای اداری، به‌روزرسانی سند راهبری، تکمیل میز خدمت الکترونیکی، ارزیابی عملکرد واحدهای شرکت و استقرار سیستم‌های دانش‌محور و مدیریت دانش از جمله مواردی است که به دنبال عملیاتی‌سازی و استمرار انجام آن هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعاتی و فرآیند انجام کار واگذاری بلندمدت و سرمایه‌گذاری در املاک و اموال مشمول شرکت، آسیب‌شناسی تجارب قبلی تأمین مالی و سرمایه‌گذاری از موضوعات مهم در حوزه معاونت برنامه‌ریزی است.

وی گفت: هدفمندی و ارتقای ارائه خدمات نیازمند راهبری و اولویت‌بندی طرح‌های مطالعاتی و استفاده از بستر نرم‌افزاری از ظرفیت‌های مهم شرکت‌های دانش‌بنیان است.

کد خبر 718167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.