شهادت سردار سلیمانی سبب شناخت مردم جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی نشأت گرفته از مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: برخلاف تصور دشمنان انقلاب اسلامی، شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب افزایش شناخت تمام دنیا از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام‌اله صفری عصر امروز _یکشنبه شانزدهم دی_ در آئین گرامیداشت شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با اقدامات تروریستی به دنبال تضعیف روحیه مردم ایران هستند، در حالی که براساس بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، هرچه ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان ما امروز با برگزاری مراسم گرامیداشت دانش‌آموزان شهید کرمانی به صورت خودجوش بار دیگر با ولی فقیه و آرمان‌های شهدای عزیزمان تجدید عهد کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بخشی دیگری خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم گفت: بهترین مسیر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیزمان این است که با تحصیل، تحقیق و پژوهش، حفظ حجاب و عفاف و.... نشان دهید که پیرو مکتب شهدا هستید.

صفری با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی نشأت گرفته از مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: برخلاف تصور دشمنان انقلاب اسلامی، شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب افزایش شناخت تمام دنیا از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی شد.

شهادت دانش‌آموزان کرمانی راهگشای جامعه تعلیم و تربیت کشور خواهد بود

غفور حضوری معاون پرورشی و فرهنگی استان اردبیل نیز در این مراسم با گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با شیوه‌های مختلف به دنبال آسیب زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اما مقاومت مردم ایران آن‌ها را به بن بست کامل رسانده است تا جایی که معاندین کور دل دست به اقدامات کور تروریستی می‌زنند و شهادت دانش‌آموزان کرمانی همچون مکتب شهید سلیمانی برای جامعه تعلیم و تربیت راهگشا خواهد بود.

وی افزود: ملت ایران با شهادت‌ها بیدارتر و مقاوم‌تر می‌شوند؛ راه و منش شهدای عزیزمان با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب ادامه خواهد داشت.

حضوری ادامه داد: شهادت یک دانشجو معلم و ۲۳ دانش‌آموز در این حادثه تروریستی قطعاً در آینده همچون مکتب حاج قاسم سلیمانی برای جامعه تعلیم و تربیت کشور راهگشا خواهد بود.

کد خبر 718163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.