۲ بازیکن ذوب‌آهن دوباره شاگرد تارتار شدند

جلال مداحی و حبیب فرعباسی با جدایی از ذوب‌آهن در نیم‌فصل راهی ملوان بندرانزلی شدند تا خدمت سربازی را در این تیم نظامی بگذرانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از هفته گذشته بود که موضوع اعزام برخی بازیکنانِ چند تیم لیگ‌برتری به خدمت سربازی نقل محافل فوتبالی بود و در این بین، نام چند بازیکن از تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز به میان آمد. طبق آنچه که مطرح شد حبیب فرعباسی، دروازه‌بان نخست و جلال مداحی، مدافع چپ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مشمول خدمت سربازی هستند.

این دو بازیکن باید برای سپری کردن دوران سربازی خود به یکی از تیم‌های نظامی می‌رفتند و از آنجا که ملوان بندرانزلی تنها تیم لیگ برتری است که بازیکنان سرباز می‌توانند در آن بازی کنند، تصمیم دو مهره جوان گاندوهای اصفهانی این شد که ذوب‌آهن را در نیم‌فصل اول فصل جاری لیگ برتر به مقصد انزلی ترک کنند.

دو بازیکن ذوب‌آهن دوباره شاگرد تارتار شدند

هفته گذشته محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش و پس از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان سعی کرد درباره این ماجرا صحبت نکند و عنوان کرد در آینده نسبت به اعزام مداحی و فرعباسی به خدمت سربازی اظهار نظر می‌کند. البته که در صحبت‌های وی می‌شد گلایه‌مندی را فهمید؛ چرا که نسبت به نوع انعقاد قرارداد آنان معترض بود.

روز گذشته نیز نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به‌طور غیرمستقیم از جدایی دو بازیکن خبر داد و مدعی شد بازیکنان بدون مطلع‌کردن کادر فنی تیم فوتبال و مدیران باشگاه تصمیم به گذراندن خدمت سربازی گرفته‌اند و این اقدام را غیرحرفه‌ای دانست.

طبق اطلاعات خبرنگار ایمنا، ادعای باشگاه ذوب‌آهن نسبت به نحوه جدایی جلال مداحی و حبیب فرعباسی از این تیم و اعزام به خدمت سربازی بدون در جریان گذاشتن کادر فنی تیم و مدیران باشگاه درست است؛ چرا که این دو بازیکن رضایت کادر فنی و مدیران ذوب‌آهن را برای رفتن به ملوان جهت گذراندن خدمت سربازی نگرفته‌اند و به‌نوعی بدون هماهنگی با آنان راهی خدمت سربازی شده‌اند.

دو بازیکن ذوب‌آهن دوباره شاگرد تارتار شدند

به عبارت دیگر، این دو بازیکن تصمیم گرفته بودند با یک تیر دو نشان بزنند تا با رفتن به ملوان بندرانزلی برای گذراندن دوران سربازی، بتوانند در ادامه فصل فرصت بیشتری برای بازی‌کردن پیدا کنند؛ چرا که در ذوب‌آهن این اتفاق رقم نمی‌خورد. البته مداحی و فرعباسی تاریخ اعزام خود را بهمن‌ماه ثبت کردند تا در میانه‌های فصل و کوران مسابقات از ذوب‌آهن جدا نشوند و در نیم‌فصل که بازیکنان جابه‌جا می‌شوند به سربازی بروند و ذوب‌آهن فرصت جایگزین کردن آنان را داشته باشد.

حتی جلال مداحی که تاریخ اعزام وی به خدمت سربازی و حضور در ملوان بندرانزلی دی‌ماه بوده است، از مدیران باشگاه ملوان درخواست کرده است تاریخ اعزام وی را به‌مدت یک‌ماه به تأخیر بیندازند. ضمن اینکه مداحی دوونیم‌ فصل دیگر و حبیب فرعباسی حدود چهار فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارند و پس از پایان دوران سربازیشان به اصفهان بازخواهند گشت.

کد خبر 718154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.