مدیریت شهری قم در جهت روان‌سازی ترافیک تلاش می‌کند

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با توجه به پروژه‌های عمرانی در حوزه حمل و نقل در کاهش ترافیک تأثیرگذار بوده و گامی در راستای آبادانی شهر بردارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، عباس حلوایی زاده امروز –یکشنبه هفدهم دی_ در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئت‌های مذهبی و مسئولین هیئت‌های منتخب شهر قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، از تخصیص بیشترین بودجه شهرداری برای پروژه‌های فنی و عمرانی خبر داد و اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلفی چون سیما و منظر و فضای سبز شهری، حمل و نقل و ترافیک، سازمان فرهنگی و… طراحی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در حوزه حمل و نقل افزود: به منظور روان‌سازی ترافیک و بازگشایی گره‌های ترافیکی از ۳۵ تقاطع غیرهمسطح، ۲۲ تقاطع در ۵ محور اصلی شهر احداث شده و مابقی همچون پروژه احداث زیرگذر امام موسی صدر با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد تومان در مرحله انعقاد قرار داد است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از احداث پارکینگ همچون پارکینگ بنفشه و چهل اختران در حوزه حمل و نقل نام برد و تصریح کرد: تکمیل روشنایی معابر و ایمن‌سازی بوستان‌های شهر، پیاده‌راه‌سازی در اطراف حرم مطهر از دیگر پروژه‌های عمرانی است.

حلوایی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با توجه به پروژه‌های عمرانی در حوزه حمل و نقل در کاهش ترافیک تأثیرگذار بوده و گامی در راستای آبادانی شهر بردارد.

کد خبر 718152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    حالاتهران که خیلی هم روانسازی ترافیک کردنددیگه ترافیک نیست؟ توروخدادست ازسرخیابوناورداریر