تایید تلویحی جدایی فرعباسی و مداحی/ نکیسا: بهتر بود موضوع را با باشگاه مطرح می‌کردند

با وجود اخبار متعددی که پیرامون سرباز شدن حبیب فرعباسی و جلال مداحی و پیوستن آن‌ها به تیم ملوان وجود دارد، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از اینکه باشگاه در جریان این انتقال نبوده است، ابراز گلایه‌مندی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انتشار اخباری در خصوص جدایی دو بازیکن تیم ذوب‌آهن، نگرانی‌هایی را در بین هواداران این تیم برای ادامه لیگ ایجاد کرده است.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند حبیب فرعباسی و جلال مداحی دو بازیکن تیم ذوب‌آهن برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم ملوان بندرانزلی شده‌اند که مهدی تارتار سرمربیگری آن‌را برعهده دارد.

فرعباسی با نظر مهدی تارتار به تیم ذوب‌آهن پیوست و در دوره حضور این مربی، عملکرد خوبی در تیم اصفهانی داشت، جلال مداحی نیز یکی از بازیکنان پرورش یافته آکادمی ذوب‌آهن است که با نظر تارتار به تیم بزرگسالان پیوست.

تایید تلویحی جدایی فرعباسی و مداحی/ نکیسا: بهتر بود موضوع را با باشگاه مطرح می‌کردند

بازیکنان کار غیرحرفه‌ای انجام داده‌اند

این دو بازیکن در حالی قرار است تیم ذوب‌آهن را به مقصد تیم شمالی ترک کنند که این اتفاق بدون اطلاع کادر فنی و مدیریت باشگاه رخ داده و باعث گلایه آن‌ها شده است.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن صبح امروز در جمع خبرنگاران بدون اینکه اشاره‌ای به اسم این دو بازیکن داشته باشد، مدعی شد دو بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن به دلیل اینکه موعد خدمت سربازی آنان فرار رسیده بود قرار است سرباز شوند.

وی تلویحاً از رفتار دو بازیکن تیمش گلایه کرد و گفت: به‌نظر من این بازیکنان کار غیرحرفه‌ای انجام داده‌اند و شاید بهتر بود این موضوع را با باشگاه و مربیان خود مطرح می‌کردند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با رتبه پنجمی به کارش پایان داد تا پس از چند فصل یک‌بار دیگر در جمع بالانشین‌های لیگ حضور داشته باشد.

کد خبر 718126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.