افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده غالب در استان به‌ ویژه در جاده‌های مواصلاتی مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان به ویژه طی روز دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه هفدهم دی_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز چهارشنبه هفته جاری جو نسبتاً پایداری بر روی استان قرار دارد.

وی افزود: پدیده غالب در استان به‌ویژه در جاده‌های مواصلاتی مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان به ویژه طی روز دوشنبه و سه شنبه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: طی امروز در برخی ساعات در مناطق جنوبی و جنوب شرقی وزش باد پیش بینی می‌شود، تا روز سه شنبه احتمال یخزدگی سطح زمین در برخی از مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان وجود دارد و تا اوایل وقت فردا شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با دمای ۳.۱ و امیدیه با دمای ۲۲.۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان گزارش شدند علاوه بر آن حداقل دمای اهواز به ۹.۷ و حداکثر آن به ۲۲.۴ درجه سانتی‌گراد رسید.

کد خبر 718101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.