کشف ۱۰۴ تن شیرخشک تاریخ گذشته توسط پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰۴ تن شیرخشک صنعتی تاریخ گذشته که در انبار یکی از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان شاهین‌شهر دپو شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود مطلع شدند یک شرکت تولیدی واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت شهرستان شاهین‌شهر و میمه بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به تولید شیرخشک‌های انسانی و دامی می‌کند.

وی افزود: مأموران پس از جمع‌آوری اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت معدن و تجارت، اداره جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت در محل حضور یافتند و از بخش‌های مختلف شرکت مذکور بازدید کردند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از انبار این شرکت ۴۱۶۰ کیسه ۲۵ کیلوگرمی به وزن ۱۰۴ تن شیرخشک بدون چرب مصرف صنعتی که یک سال از تاریخ انقضای آنها گذشته بود کشف و ارزش ریالی آنها توسط کارشناسان حاضر در محل ۱۵۶ میلیارد ریال اعلام شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه کالاهای مکشوفه مشمول ماده شش مکرر دو قانون اصلاحیه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوبه ۱۴۰۰ است، گفت: کالاها توقیف و پرونده این تخلف برای انجام اقدامات و رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کد خبر 718097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.