آخرین آمار حوادث ترافیکی هفته دوم دی ۱۴۰۲ / ۷۹۰  راهی بیمارستان شدند

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته از نهم تا پانزدهم دی گفت: ۱۶۵ حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید و ۹۱۵ نفر مصدوم، ۷۹۰ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۲۵ مورد در محل درمان شدند و ۴۵ نفر جان خود را از دست دادند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوادث ترافیکی هفته گذشته از نهم تا پانزدهم دی اظهار کرد: ۱۶۵ مورد حادثه ویژه ترافیکی به ثبت رسید و ۹۱۵ نفر مصدوم، ۷۹۰ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۲۵ مورد در محل درمان شدند و ۴۵ نفر جان خود را از دست دادند.

وی درباره آمار حوادث ترافیکی در کشور طی هفته دوم دی افزود: بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان سیستان با ۱۷ حادثه که ۸۱ مصدوم و ۹ فوتی داشته به ثبت رسیده است.

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور گفت: پس از سیستان و بلوچستان استان خراسان رضوی با ۱۶ حادثه بوده که طی آن ۹۴ نفر مصدوم و یک نفر فوتی شده است و فارس نیز در جایگاه سوم آمار حوادث ترافیکی کشور با ۱۰ حادثه که طی آن ۵۴ نفر مصدوم و دو نفر فوتی شدند، قرار دارد، همچنین بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۹۴ نفر و سیستان و بلوچستان با ۸۱ نفر و فارس با ۵۴ نفر است.

وی با بیان اینکه بیشترین فوتی سوانح ترافیکی مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان با ۹ نفر، آذربایجان شرقی با هفت نفر و گلستان با پنج نفر است، ادامه داد: هشت حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۸۶ نفر و فوت یک نفر شده که معادل ۵ درصد از سوانح ترافیکی ویژه بوده است، همچنین هفته گذشته شش حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی و کامیون به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۲۸ نفر و فوت یک نفر شد و معادل چهار درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

یکتاپرست خاطرنشان کرد: در هفته گذشته ۱۳ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۶۴ نفر و دو فوتی داشته است و معادل هشت درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است، دو مورد حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت نیز به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت چهار نفر شده و دو فوتی داشته که معادل یک درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

کد خبر 718094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.