اقدامات دولت در خراسان شمالی باید در کف جامعه اطلاع‌رسانی شود

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه اکنون اخبار اقدامات به قشرهای خاصی منتقل می‌شود، گفت: اقدامات دولت در خراسان شمالی باید در کف جامعه اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ یک‌شنبه هجدهم دی_ در شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: داوطلبانی که تأیید صلاحیت نشده‌اند تا سه روز فرصت اعتراض دارند.

وی با اشاره به انتقاد برخی افراد مبنی بر عدم تأیید کاندیداهای برخی گروه‌های سیاسی در انتخابات سال جاری، گفت: هیأت نظارت بر اساس شاخص‌ها و معیارهای قانونی اقدامات لازم برای احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را انجام داده است.

استاندار خراسان شمالی به تشریح برخی از خدمات دولت در استان پرداخت و افزود: دولت خدمات ارزنده‌ای در استان دارد که باید برای مردم تبیین شود.

حسین نژاد گفت: اطلاع رسانی و تبیین خدمات دولت و نظام در جامعه سبب امیدآفرینی در میان مردم می‌شود از این رو باید در این زمینه تلاش شود.

وی افزود: رسانه‌های معاند با در اختیار داشتن فضای مجازی تلاش دارند تا خدمات دولت را ضعیف جلوه دهند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: بیشتر مردم ما دسترسی به رسانه‌های مکتوب و حتی رسانه‌های غیر مکتوب ندارند از این رو باید تلاش شود تا ساکنان در دورترین مناطق هم به رسانه مکتوب دسترسی پیدا کرده و از خدمات دولت آگاه شوند.

حسین نژاد با بیان اینکه نباید در اطلاع رسانی‌ها به فضای مجازی اتکا کرد، گفت: برخی از خدمات دولت از جمله گازرسانی‌ها برای مردم ملموس است و مزایای آن در زندگی مشاهده می‌شود اما نیاز است تا اقدامات و دستاوردها تبیین شود و اطلاع رسانی‌ها در کف جامعه اتفاق افتد.

وی بیان کرد: اکنون در اطلاع رسانی تنها با قشر خاص از جمله کارمندان سر و کار داریم از این رو باید راهکاری تبیین شود تا اطلاع رسانی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی توسعه یابد.

کد خبر 718079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.