بهترین شغل های 10 سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم
شغل های 10 سال آینده برای پولدارشدن

امروز می‌خواهیم در مورد بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم صحبت کنیم.

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل برای طراحی سایت در کرج، هوش مصنوعی تولید محتوای رایگان و …، سایر مطالب سایت را از دست ندهید. یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام یافتن شغل به آن توجه داشته باشیم، آینده کاری آن است. بسیاری از مشاغل در گذشته وجود داشتند که پررونق بوده و امروزه از رونق افتاده و تقریباً جایگاهی ندارند.

بنابراین اگر می‌خواهید بر روی یادگیری یک شغل تمرکز کنید، بهتر است از آینده آن مطمئن شوید. مشاغل مختلفی مانند صنعت غذا، کشاورزی، صنعت پوشاک و توریسم همیشه روی بورس بوده و منبع خوبی برای کسب درآمد هستند. اما از آنجایی که علم در حال پیشرفت است، شاید بتوان مشاغل مربوط علوم کامپیوتری و اینترنتی را در صدر این مشاغل آورد. مشاغلی مانند طراحی سایت، هوش مصنوعی و دیجیتال مارکتینگ که در ادامه در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

کار در شبکه های اجتماعی

در سال‌های اخیر گسترش اینترنت موجب ایجاد شغل‌های جدید شده است. یکی از این شغل‌ها، فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. کسب و کارهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند که به فروش کالا یا خدمات خود می‌پردازند. به طور کلی دیجیتال مارکتینگ این فرصت را فراهم کرده است تا شغل‌های مختلف بتوانند گسترش پیدا کنند. همچنین شبکه‌های اجتماعی برای کارهایی مانند اینفلوئنسر شدن و تبلیغات نیز بسیار مفید هستند. در واقع اینفلوئنسرها و بلاگرها با گرفتن تبلیغات از کسب و کارهای مختلف، می‌توانند به درآمد بالایی برسند.

طراحی و پشتیبانی سایت

یکی دیگر از بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم، طراحی و پشتیبانی سایت است. از آنجایی که امروزه اغلب کسب و کارها به دنبال راه‌اندازی سایت برای گسترش کسب و کار خود هستند، یادگیری شغلی مانند طراحی سایت می‌تواند آینده شغلی شما را تضمین کند. از طرفی بسیاری از مردم دارای گوشی تلفن همراه بوده و بیشتر خریدهای خود را از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام می‌دهند.

در واقع با یک جستجوی کوچک در اینترنت، هر کالایی را که بخواهند می‌توانند خریداری نمایند. افزایش مشغله‌های مردم، بزرگ شدن شهرها و مشکلاتی مانند ترافیک، رغبت افراد به خریدهای اینترنتی را بیشتر کرده است. همچنین امروزه هر فردی که در مورد یک موضوعی دچار کوچک‌ترین ابهامی شود، بلافاصله در مورد آن موضوع در اینترنت جستجو می‌کند؛ بنابراین صاحبان مشاغل مختلف از وکلا گرفته تا پزشکان، با داشتن سایت اطلاعات عمومی افراد را نیز افزایش می‌دهند.

اگر دقت کرده باشید امروزه کوچک‌ترین مشاغل و یا شغل‌هایی که اصلاً فکرش را هم نمی‌کنید، دارای سایت هستند. حتی فرض کنید که شما یک هنرمند هستید که حاصل هنر خود را می‌خواهید به فروش برسانید. داشتن یک سایت می‌تواند به حرفه‌ای‌تر نشان دادن کسب و کار و افزایش اعتبار شما و در نتیجه اعتماد بیشتر مردم کمک کند. یکی دیگر از مزایایی که شغل طراحی سایت دارد این است که می‌توانید در هر جایی که هستید به انجام آن بپردازید.

در واقع طراحی سایت جزء مشاغلی است که به راحتی می‌توانید به صورت دورکار و زمانی که در خانه، سفر و هر جای دیگری که هستید، آن را انجام دهید. حال کسب و کاری که یک سایت راه‌اندازی می‌کند، طبیعتاً نیاز به پشتیبانی سایت نیز دارد. در واقع دو شغل طراحی سایت و پشتیبانی سایت، هر روز در حال گسترش بیشتر هستند. با سرمایه‌گذاری بر روی یادگیری این حرفه‌ها می‌توانید از آینده کاری خود مطمئن باشید.

طراحی و پشتیبانی سایت

مشاغل مربوط به هوش مصنوعی

از دیگر مشاغلی که می‌توانید برای ۱۰ سال آینده بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید، مشاغل مربوط به هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی یکی از شاخه‌های علوم کامپیوتری است که در آن ماشین‌هایی ساخته می‌شوند که می‌توانند مانند مغز و هوش انسان عمل کنند؛ به طور مثال مواردی مانند یادگیری، کسب تجربه، تصمیم‌گیری و سازگاری با شرایط مختلف می‌تواند توسط هوش مصنوعی انجام گیرد.

از هوش مصنوعی در صنایع مختلفی مانند حمل و نقل، مراقبت‌های بهداشتی، موارد امنیتی، تجارت الکترونیک، سرمایه‌گذاری، مالی، تولید، خرده فروشی و … استفاده می‌شود. حتی در مراقبت‌های پزشکی نیز می‌توان از هوش مصنوعی استفاده کرد؛ به این صورت که ماشین‌های هوشمندی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، می‌توانند بسیاری از شرایط پزشکی را تشخیص داده و از این طریق به پزشکان کمک کنند.

در بحث طراحی و پشتیبانی سایت نیز می‌توان از هوش مصنوعی استفاده کرد؛ به طور مثال یکی از مهم‌ترین مواردی که برای گسترش سایت باید انجام داد، تولید محتوا است. هوش مصنوعی می‌تواند در مورد مسائل مختلف، یک محتوای یونیک و بی‌نقص تولید کند. از آنجایی که علم هر روز پیشرفت بیشتری می‌کند، می‌توان هوش مصنوعی را یکی از بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم دانست.

دیجیتال مارکتینگ

همانطور که علم در همه زمینه‌ها پیشرفت کرده است، بازاریابی سنتی نیز کم‌کم جای خود را به بازاریابی علمی و دیجیتالی داده است. امروزه پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از آنها در دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد. در واقع دستیابی به مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر از طریق پلتفرم‌های مختلف، نیاز به یادگیری اصولی دارد که مجموعه آنها مهارت دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل تمرکز بر روی یادگیری مهارت‌های مختلف مربوط به دیجیتال مارکتینگ، آینده شغلی درخشانی را برای شما رقم خواهد زد.

طراحی اپلیکیشن

یکی دیگر از بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم، طراحی اپلیکیشن است. برای اینکه این شغل را بیاموزید، نیاز است که در حوزه برنامه‌نویسی خبره شوید. شاید به نظر بیاید که این کار کمی سخت است. اما اگر فردی خلاق و بااستعداد در زمینه مهارت‌های کامپیوتری و ذهن باز هستید، بسیار می‌توانید در این کار موفق شوید.

استفاده از اپلیکیشن نیز همانند سایت، روز به روز رونق بیشتری پیدا می‌کند. اگر دقت کرده باشید بسیاری از سایت‌هایی که هم‌اکنون فعالیت کرده و به فروش کالا یا خدمات خود می‌پردازند، در کنار سایت به طراحی اپلیکیشن نیز روی آورده‌اند.

یادگیری صنعت رباتیک

ربات‌ها یکی از وسیله‌هایی هستند که استفاده از آنها روز به روز در حال گسترش است و بسیار می‌توانند در رفع اغلب نیازهای بشر موثر باشند؛ به همین دلیل اگر به دنبال یافتن بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم هستید، یادگیری صنعت رباتیک یکی از آن مشاغل است. ربات‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند پزشکی، صنعت، کشاورزی و حتی آشپزی کاربرد زیادی داشته و از زحمت نیروی انسانی می‌کاهند. در سال‌های اخیر توجه به صنعت رباتیک بسیار افزایش یافته و افراد زیادی تمایل به یادگیری این صنعت پیشرفته پیدا کرده‌اند.

ادگیری صنعت رباتیک

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم چند مورد از بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده ایران برای پولدار شدن با سرمایه کم را به شما معرفی کنیم. البته که یادگیری این مشاغل در ابتدای کار نیاز به سرمایه دارد و یادگیری هیچ حرفه‌ای رایگان نخواهد بود؛ اما اگر شما بدانید هزینه‌ای که می‌کنید به بهترین نحو به جیب شما برگشته و همچنین آینده شغلی شما تضمین است، قطعاً سرمایه‌گذاری بر روی آن شغل ارزشمند خواهد بود. توصیه می‌کنیم اگر هم‌اکنون مشغول به انجام کاری هستید که از ماندگاری آن شغل در آینده اطمینان ندارید، کمی در مورد آن تحقیق کرده و در کنار شغل فعلی خود برای یادگیری حرفه‌های جدید و ماندگار نیز سرمایه‌گذاری کنید.

کد خبر 718053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeid IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    2 1
    با سلام و احترام ، برای کالا و محصولات نیازی به تبلیغات نیست بجای آن کیفیت را بالا ببرند . موفق باشید *
    • امیر IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      1 0
      یعنی چی
  • سیف علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    نظری عالی اس شغل خانگی