تختی نشان داد پهلوانی مهم‌تر از قهرمانی است

وزیر ورزش و جوانان گفت: جهان‌پهلوان تختی با رفتار خود نشان داد که پهلوانی بسیار مهم‌تر از قهرمانی است و آنچه در ذهن مردم ماندگار می‌شود پهلوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی در حاشیه پنجاه‌وششمین سالگرد درگذشت جهان‌پهلوان غلامرضا تختی که امروز _یکشنبه هفدهم دی‌_ با حضور شماری از پیشکسوتان، مسئولان و قهرمانان جهان و المپیک بر سر مزار این قهرمان در ابن‌بابویه شهرری برگزار شد، اظهار کرد: مردم بعد از نیم قرن همواره یاد و خاطره تختی را زنده نگه می‌دارند. ما نیز برای حضور در کنار مردم در این مراسم حضور پیدا کردم تا یاد و خاطره این پهلوان ملی را زنده نگه داریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اخلاق و رفتار تختی مصداق پهلوانی بود و این رفتار هنوز در بین ورزشکاران ما در جریان است. وی با این شیوه رفتاری نشان داد که پهلوانی بسیار مهم‌تر از قهرمانی است و آنچه در ذهن مردم ماندگار می‌شود پهلوانی است. وی نشان داد که قهرمانی خوب است، اما این پهلوانی است که نام‌ها را ماندگار می‌کند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد جهان‌پهلوان تختی گفت: رفتارهای پهلوانانه تختی راز ماندگاری این قهرمان است و مردم به خاطر این رفتارها تختی را دوست دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 718016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.