تعیین ۲۴۹ شعبه رای‌گیری در حوزه انتخابیه استان بوشهر

فرماندار بوشهر با بیان اینکه ۲۴۹ شعبه رأی‌گیری در حوزه انتخابیه استان بوشهر با حدود هزار نفر عامل اجرایی تعیین شده است، گفت: از این تعداد شعبه رأی، ۱۱۴ شعبه در بوشهر، ۲۰ شعبه در چغادک، ۱۱ شعبه در خارگ، ۷۱ شعبه گناوه و ۳۳ شعبه در دیلم پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صالح رحیمی امروز _یکشنبه شانزدهم دی‌_ در نشست ستاد انتخابات شهرستان بوشهر، اظهار کرد: حرکت‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه به دلیل استیصال و ناتوانی دشمن است.

وی با اشاره به اینکه امروز گفتمان دنیا، گفتمان مقاومت است، افزود: بعضی کشورها به دنبال گفتمان سازش با اسرائیل و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی بودند، اما عملیات طوفان‌الاقصی گفتمان سازش را برهم زد، امروز جنگ به قلب تل‌آویو رفته و این همان موفقیت خط مقاومت است.

فرماندار بوشهر با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن است.

رحیمی با بیان اینکه تلاش تلاش شود انتخاباتی سالم و پرشور برگزار شود، ادامه داد: در استان بوشهر سال جاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ رأی اولی برای نخستین‌بار پای صندوق‌های انتخابات می‌روند.

وی با بیان اینکه ۲۴۹ شعبه رأی‌گیری در حوزه انتخابیه استان بوشهر با حدود هزار نفر عامل اجرایی تعیین شده است، تصریح کرد: از این تعداد شعبه رأی، ۱۱۴ شعبه در بوشهر، ۲۰ شعبه در چغادک، ۱۱ شعبه در خارگ، ۷۱ شعبه گناوه و ۳۳ شعبه در دیلم پیش‌بینی شده است.

فرماندار بوشهر با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم گفت: کمیسیون بررسی نارضایتی‌ها ذیل شورای تأمین تشکیل شده است.

رحیمی افزود: شرایط امنیتی خوبی در استان حاکم است، داوطلبان از هرگونه تبلیغات زود هنگام در فضای مجازی و حقیقی خودداری کنند و طبق ماده ۷۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را با عوامل برگزارکننده انتخابات داشته باشند.

کد خبر 718013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.