۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
دستگیری زوج قاتل در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از شناسایی و دستگیری زوج قاتل بعد از دو ماه زندگی مخفیانه در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان‌وبلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد شهروند زاهدانی و پسر شش ساله‌اش و متواری‌شدن قاتلان، بررسی موضوع و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی، محل اختفای زوج قاتل را در منطقه‌ای در شهرستان زاهدان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی پس از دو ماه فرار و زندگی مخفیانه قاتلان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی در مواجهه با شواهد و ادله پلیسی، ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرایم و جنایات تلاش کرده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده‌ها نشده است و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

کد خبر 718004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.