تایید صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در لنجان

فرماندار شهرستان لنجان گفت: با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در هیئت‌های نظارت در مجموع ۳۰ داوطلب در شهرستان لنجان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حمیدرضا محمدی فشارکی امروز _یکشنبه هفدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی نظر در مورد داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری‌های حوزه‌های مراکز انتخابیه ابلاغ و در آن نظر تأیید، عدم تأیید یا عدم احراز اعلام شد.

وی افزود: با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در هیئت‌های نظارت در مجموع ۳۰ داوطلب در شهرستان لنجان تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اعلام وضعیت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان تصریح کرد: به تمام داوطلبانی که تأیید، عدم تأیید و عدم احراز شده‌اند یا کسانی که فاقد شرایط ثبت‌نام بوده‌اند، وضعیت رسیدگی به صلاحیتشان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: از امروز، هفدهم دی تا نوزدهم دی بر اساس جدول زمان‌بندی به مدت سه روز داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید دریافت کرده‌اند، بر اساس بند «ب» ماده ۶۳ قانون می‌توانند اعتراض خود نسبت به عدم احراز یا تأیید را از طریق درگاه الکترونیکی شورای نگهبان به نشانی https://davtalab.shora-gc.ir ارائه دهند.

محمدی ادامه داد: همان‌طور که به مردم شریف شهرستان لنجان اعلام کردیم، تمام فرایندهای انتخاباتی طبق تقویم و جدول زمان‌بندی در حال پیگیری است و در حال حاضر هیئت اجرایی شهرستان در مرحله تعیین عوامل اجرایی شعب اخذ رأی و تعیین نمایندگان فرماندار قرار دارد.

وی اضافه کرد: پوشش ارتباطی شعب به صورت شعبه به شعبه رصد و پس از تأیید به عنوان شعبه قطعی اعلام شده است.

کد خبر 717973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.