صحرای ۱۰۰ هکتاری «پرتمان» تعیین تکلیف شد/ مالکان به شهرداری مراجعه کنند

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: پس از پیگیری‌های بیست‌ساله شهرداری این کلان‌شهر، با تصویب کمیسیون ماده ۵ به‌منظور تعیین تکلیف محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان، کاربری‌های مورد نظر مشخص شده است و مالکان می‌توانند برای تعیین تکلیف ملک خود به واحد مدیریت پروژه پرتمان در این منطقه مراجعه کنند.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به محله پرتمان اظهار کرد: پس از پیگیری‌های بیست‌ساله شهرداری اصفهان، با تصویب کمیسیون ماده ۵ به‌منظور تعیین تکلیف محدوده پرتمان، کاربری‌های مورد نظر مشخص شده است و مالکان می‌توانند جهت تعیین تکلیف ملک خود به واحد مدیریت پروژه پرتمان در منطقه ۸ شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

وی با تشریح محدوده پرتمان افزود: محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان از جنوب به خیابان رزمندگان، از شمال به بزرگراه شهید ردانی‌پور، از غرب به خیابان امام خمینی (ره) و از شرق به خیابان رباط متصل می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با تصویب طرح پیشنهادی شهرداری و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر اصفهان، طبق کمیسیون ماده ۵، محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان تعیین تکلیف شد و برابر طرح‌های تصویب شده این کمیسیون محدوده‌های با خدمات ورزشی، آموزشی، فضاهای سبز، بهداشتی و فرهنگی در نظر گرفته شده است.

باقری ادامه داد: عملیات تملک و آزادسازی معابر و خدمات محدوده پرتمان با مشارکت و همکاری مالکان و معتمدان محلی در حال انجام است.

صحرای ۱۰۰ هکتاری «پرتمان» تعیین تکلیف شد/ مالکان به شهرداری مراجعه کنند

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در محله پرتمان گفت: با تخصیص ۲۷ هکتار از اراضی پرتمان به فضای سبز شهری، پیش‌بینی احداث خیابانی به عرض ۶۰ متر در امتداد خیابان آیت‌الله صادقی و به قول معروف کمکی خیابان رباط، همچنین تملک خیابان‌هایی به عرض ۳۶ و ۴۵ متر در دستور کار این منطقه است که دسترسی‌ها را هموار می‌کند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ادامه داد: فضای سبز ۳۱۰۰ متر مربعی به‌نام شهید شیرانی احداث شده است، همچنین عملیات احداث زمین ورزشی روباز به مساحت ۱۰۴۵ متر مربع در دست اقدام است که تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان محله پرتمان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه محله پرتمان بهترین موقعیت سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاران می‌توانند در عرصه‌های بالا سرمایه‌گذاری کنند، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای درخشان، جذابیت و رشد مضاعف در محدوده پرتمان ایجاد شود.

باقری از مالکان این محدوده که سال‌ها دنبال تعیین وضعیت ملک خود بوده‌اند، دعوت کرد با مراجعه به شهرداری منطقه ۸ موقعیت ملک مورد نظر خود را مشخص و تعیین تکلیف کنند.

کد خبر 717905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.