امیدوارم اعضای تیم ملی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران گفت: امیدوارم اعضای تیم ملی فوتبال بتواند از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده و آنچه شایسته ایران عزیز است را به‌دست آورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی طباطبایی شامگاه _شنبه شانزدهم دی_ در حاشیه آزادی یک ورزشکار زندانی که به همت بنیاد نجوا (نیکوکاری جامعه ورزش ایران) انجام شد، اظهار کرد: امروز با جمعی از ورزشکاران برای مراسم آزادی زندانیان به استان اصفهان آمدیم، اتفاق خوبی رقم خورد، زیرا با این کار فردی که برای جرایم غیرعمد در زندان بود به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم کارهای خیر این چنین را در جامعه رواج دهیم به خصوص که در جامعه امروز شرایط اقتصادی سخت‌تر شده است، برای پیشگیری از چنین شرایطی تا جایی که امکان دارد باید بیشتر به یکدیگر کمک کنیم؛ درصورتی که چنین اتفاقاتی که قطعاً از گذشته تا به‌حال رخ داده است، ادامه یابد فرهنگ نیکوکاری بیشتر رواج خواهد یافت.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان کرد: امیدوارم افرادی که به دلیل مشکلات مالی یا پرونده‌های قضائی در زندان به‌سر می‌برند به کانون گرم خانواده باز کردند؛ با این قبیل فعالیت‌ها هم توانسته‌ایم شخصی را آزاد کنیم و هم خانواده‌ای را شاد کنیم.

وی در رابطه با حضور تیم‌ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تصریح کرد: برای تیم‌ملی فوتبال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اعضای تیم ملی بتواند از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده و آنچه شایسته ایران عزیز است را به‌دست آورند.

کد خبر 717900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.