بهترین بستر مردمی‌سازی برنامه‌ها آموزش و پرورش است

استاندار یزد با تاکید بر اجرای برنامه‌های نوآورانه در طلیعه فجر انقلاب اسلامی گفت: ما مردمی‌سازی برنامه‌های دهه فجر را می‌خواهیم و بهترین بستر مردمی‌سازی، آموزش‌وپرورش است که در این خصوص آذین‌بندی کلاس‌های درس صورت گیرد و در برگزاری جشن‌های مدارس رقابت به وجود بیاید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در ستاد استانی بزرگداشت ایام الله دهه فجر، بر اجرای برنامه‌های نوآورانه، مختلف و مردمی سازی برنامه‌ها در چهل و پنجمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی از مسئولان کمیته‌ها و شهرستان‌ها خواست برنامه‌های زمان بندی و دقیق خود را در این خصوص طی یک هفته آینده اعلام کنند و به صورت مناسب این برنامه‌ها در رسانه ملی منعکس شود.

استاندار یزد ادامه داد: در تداوم دهه فجر انقلاب اسلامی، یک رویداد و امتحان بزرگ از حضور مردم به نام انتخابات داریم که جهت‌گیری همه برنامه‌ها باید به سمت امیدآفرینی و افزایش رضایت‌مندی مردم و در نهایت افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: تشکیل یک مجلس قوی در کنار دولت قوی، ایران قوی را به دنبال خواهد داشت.

استاندار یزد با اشاره به نقش مهم آموزش پرورش، بر برگزاری نهضت سخنرانی در مدارس تاکید کرد و افزود: ما مردمی‌سازی برنامه‌های دهه فجر را می‌خواهیم و بهترین بستر مردمی‌سازی، آموزش پرورش است که در این خصوص آذین‌بندی کلاس‌های درس صورت گیرد و در برگزاری جشن‌های مدارس رقابت به وجود بیاید و از طرف دیگر رویداد رقابتی نصب پرچم جمهوری اسلامی درب خانه‌ها برگزار شود، ۱۶۰۰ مدرسه داریم باید ۱۶۰۰ جشن در مدارس برگزار شود.

فاطمی در خصوص تأمین و برقراری امنیت از فرمانداران خواست در این راستا جلسه شورای تأمین برگزار کنند، چراکه این اولین و آخرین خباثت بدخواهان ایران نیست و باید همه تدابیر امنیتی فراهم شود.

به گزارش ایمنا، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنر و ورزشی، افتتاح طرح‌های عمرانی، برگزاری جشن‌های بزرگ ویژه جامعه کارگری، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری در روز ۲۲ بهمن، تحویل مسکن محرومین و تهیه فیلم از مفاسد رژیم پهلوی از دیگر برنامه‌های اعلام شده در ستاد گرامیداشت دهه فجر استان یزد بود.

کد خبر 717886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.