اندیشه امام خمینی(ره) در هفته فرهنگی خمین محقق شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در هفته فرهنگی خمین باید اندیشه امام خمینی(ره) تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، یعقوب سلیمانی امروز _شنبه، شانزدهم دی_ در آئین «نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان» در شهرستان خمین اظهار کرد: شهادت دو امدادگر این جمعیت در حادثه تروریستی کرمان مصداق و نمونه عینی تداوم راه شهدا است.

وی افزود: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر جایگاه ارزنده‌ای دارند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، هدف از برگزاری هفته‌ها و مناسبت‌های فرهنگی را ترویج آن فرهنگ‌های مختلف بیان کرد و افزود: دشمن از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای خاموش کردن اندیشه امام (ره) استفاده کرد، چرا که ترویج تفکر و اندیشه امام راحل (ره) موجب ایستادگی در مقابل دشمنان می‌شود؛ در هفته فرهنگی خمین باید اندیشه امام خمینی (ره) تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: باید در راستای تداوم اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرد و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند انسان دوستی هستیم.

هلال احمر راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات را مورد توجه قرار دهد

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم، رعایت اصل بی‌طرفی را مهمترین وظیفه جمعیت هلال احمر در انتخابات پیش رو بیان و اظهار کرد: مجموعه هلال احمر راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری درباره انتخابات را مورد توجه قرار دهد؛ امید است در انتخابات اسفندماه مردم ایران برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کنند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زنند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال بیراهه بردن انقلاب اسلامی است و نمونه آشکار آن اغتشاشات پارسال است و همه باید در ماقبل توطئه‌های مختلف دشمنان هوشیار باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: دشمن امسال بر انتخابات ایران تمرکز کرده است و به دنبال فرمایشی نشان دادن مشارکت اجتماعی است.

نظری با ابراز تأثر عمیق از حرکت ددمنشانه در کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان، افزود: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی نشان داد که حرف جدیدی دارد، هرچند، انقلاب از اولین روزها به کام مستکبران خوش نیامد.

وی ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هرگونه ترور و جنایتی استفاده کردند و برای بیراهه بردن انقلاب اسلامی که با پشتوانه مردمی قله‌های افتخار را طی کرده، کوتاهی نکرده‌اند.

نظری تاکید کرد: مأموریت‌های تعریف شده برای هلال احمر به روحیه بسیجی نیاز دارد و در دو سال اخیر این روحیه محقق شده است.

وی گفت: در چهلواره دوم انقلاب، آرمان‌های انقلاب در دل و جان مظلومان جهان بارقه ایمان و امید ایجاد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بیان کرد: نیروهای هلال احمر داوطلبانه، بی‌طرفانه و مستقل از هر تفکر و فکری جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند که نمونه آن شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

چهار هزار میلیارد ریال بودجه جمعیت هلال احمر استان مرکزی

علیرضا شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این آئین اظهار کرد: در اولین هفته فرهنگی خمین ثابت شد که جمعیت هلال احمر همواره در حوادث و برنامه‌های فرهنگی حضور دارد. طی یکسال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد ریال بودجه به جمعیت هلال احمر استان مرکزی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه، عملیات اجرایی بسیاری از طرح‌ها کلید خورده و برخی طرح‌ها تکمیل شده است، افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی اقدامات ملی را دارد و مانور ترکیبی آب سنگین اراک در سال آینده برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: این استان سومین استان کشور در بحث دیجیتال‌سازی است.

شهرجردی اضافه کرد: استان مرکزی از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با حمایت‌های مسئولان کارهای بزرگی در این استان محقق شده است.

اندیشه امام خمینی(ره) در هفته فرهنگی خمین محقق شود

کد خبر 717869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.