دستگیری اعضای شرکت هرمی در گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی می‌شود و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد و فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ‌گونه وجهه قانونی ندارد.

وی با بیان اینکه با دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می‌کردند، خبر داد و خاطرنشان کرد: در رابطه ۳۷ جلد جزوه و ۱۵ حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 717852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.