توزیع متوازن امکانات از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: توزیع متوازن امکانات و توجه به مناطق دورافتاده از سیاست‌های دولت سیزدهم بوده و از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کیومرث هاشمی بعدازظهر امروز _شنبه شانزدهم دی_ در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سالن چندمنظوره دهستان ای نی شهرستان گرمی اظهار داشت: بسیار خرسندیم که در خدمت مردم خونگرم شهرستان گرمی حاظر شده و یک سالن ورزشی افتتاح کردیم این منطقه سرشار از استعداد قابل توجه است، این مجموعه نیز مبارک مردم دهستان ای نی و شهرستان گرمی باشد

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های دولت مردمی توزیع متوازن امکانات و توجه به مناطق دورافتاده است و این موضوع در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است.

وی اضافه کرد: اولویت ما در بحث تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در خصوص پروژه‌هایی است که در مناطق دورافتاده و محروم قرار دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند به ایران قوی کمک کند و اینکه سرانه ورزشی افتتاح می‌شود و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد. تجربه نشان داده است که بیشتر قهرمانان جهان از مناطق دور افتاره و محروم بوده‌اند.

کیومرث هاشمی ادامه داد: هدف ما این است که با همکاری آموزش و پرورش برنامه استعدادیابی را از مدارس آغاز کنیم و درنهایت بتوانیم استعدادها را شناسایی و با برنامه‌ریزی روی آنها باعث شویم که قهرمانان آینده کشور تربیت شوند.

وی افزود: درخواست‌هایی که در این مراسم عنوان شد را قطعاً بررسی می‌کنیم چون نگاه ما رسیدگی به مناطق دورافتاده است، یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان گرمی دریاچه این شهرستان است که می‌توان با توجه به اقلیم این منطقه روی ایجاد یک پایگاه برای رشته قایقرانی کار کنیم.

کد خبر 717835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.