رتبه نخست استان سمنان در رشد اقتصادی بدون نفت

استاندار سمنان گفت: استان سمنان توانست با رشد اقتصادی مثبت ۵.۷ درصدی، رتبه نخست در حوزه رشد اقتصادی بدون نفت را در کشور به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در نشست تبیینی انتخابات با کارآفرینان و کارفرمایان برتر استان سمنان اظهار کرد: شما کارفرمایان و کارآفرینان به واقع با ایجاد فرصت‌های شغلی در واحدهای تولیدی خود، نقش تولیدکننده نشاط، امید و آرامش را برای هر خانواده و به‌طور کلی برای جامعه ایفا می‌کنید.

وی افزود: استان سمنان توانست با رشد اقتصادی مثبت ۵.۷ درصدی، رتبه نخست در حوزه رشد اقتصادی بدون نفت را در سطح کشور به دست بیاورد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به همین واسطه، رشد اقتصادی مثبت است که بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، رضایتمندی فعالان واحدهای تولیدی استان در سطح کشور در بالاترین میزان قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم، در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، احیای واحدهای راکد، توجه به روستاها و ایجاد فرصت‌های شغلی روستایی، طرح نهضت ملی مسکن، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش نرخ بیکاری، فرآوری معادن، کاهش نرخ تورم و سایر حوزه‌ها اقدامات بسیار خوبی انجام شد و دستاوردهای ارزنده‌ای را به همراه داشت.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یازدهم اسفند سال جاری، متعلق به همه و متعلق به کل نظام جمهوری اسلامی است، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند، همه از جمله کارفرمایان و کارآفرینان باید با احساس تکلیف و مسئولیت در راستای عمل به چهار راهبرد ذکر شده و تحقق مشارکت قوی و حداکثری گام برداریم.

کد خبر 717793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.