کشف ۳۸۶ کیلوگرم تریاک در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی بوشهر گفت: در یک عملیات مشترک با پلیس دیلم، دو نفر قاچاقچی در محورهای مواصلاتی شهرستان دیلم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حیدر سوسنی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک محموله مواد مخدر توسط ۲ دستگاه خودروی سواری در مسیر مرزهای جنوبی استان بوشهر به مقصد استان‌های غربی کشور توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از این دستگاه خودرو مقدار ۳۸۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: بعد از ظهر جمعه پانزدهم دی نیز مأموران انتظامی به یک دستگاه خودرو دستور ایست صادر کردند که راننده نه تنها توجهی نکرد، بلکه با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک، اقدام به فرار کرد که مأموران انتظامی با تعقیب و گریز هوشمندانه و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، موفق به توقیف خودرو شدند.

سوسنی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو نیز مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اما در جریان تیر اندازی و به دلیل انجام حرکات مارپیچ و خطرناک توسط راننده، یک تیر پس از اصابت به درب خودرو به راننده اصابت کرد که بلافاصله، توسط اورژانس فرد به بیمارستان منتقل شد.

وی تاکید کرد: در این عملیات ۴۲۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، و در این ارتباط دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و توزیع کنندگان در اولویت کار پلیس استان است، شهروندان با اطلاع‌رسانی از توزیع کنندگان مواد مخدر با خادمان خود در مرکز فوریت‌های پلیس همکاری کنند.

کد خبر 717792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.