تکریم ارباب رجوع در دستور کار بانک‌های عامل استان سمنان قرار گیرد

استاندار سمنان گفت: بانک‌های عامل استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، تحقق مشارکت قوی در انتخابات یازدهم اسفند و افزایش رضایتمندی عموم مردم از طریق تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در نشست تبیینی با اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان اظهار کرد: بانک‌های عامل استان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی در انتخابات یازدهم اسفند، افزایش رضایتمندی عموم مردم از طریق تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی کلمه به اینگونه است که مراجعان به سیستم بانکی در سراسر استان باید از عملکرد، برخورد و اقدامات انجام گرفته توسط بانک‌های عامل استان در بخش‌های مختلف امور بانکی‌، رضایت داشته باشند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل استان ضرورت دارد با توجه به دستاوردها و اقدامات ارزنده صورت گرفته در دولت سیزدهم برای استان سمنان، جلسات تبیینی و اقدامات اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را برای جامعه هدف گسترده خود به صورت ویژه برگزار کنند.

هاشمی تصریح کرد: استان سمنان طی دو سال و نیم گذشته و در دولت سیزدهم، در بسیاری از شاخص‌ها توانسته است رتبه‌های برتر و جایگاه‌های نخست کشوری را به خود اختصاص دهد، بنابراین به همین واسطه ضرورت دارد تا در بحث مشارکت در انتخابات نیز استان سمنان پیشرو و پیشگام باشد.

وی ادامه داد: بانک‌های عامل استان در راستای عمل به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را در دستور کار خود داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه رعایت اصل بی طرفی از موارد مورد تاکید ستاد انتخابات استان است که باید به صورت ویژه به آن توجه داشته باشیم، گفت: تحقق مشارکت قوی و تأمین امنیت برای ما در بحث برگزاری انتخابات یازدهم اسفند سال جاری حائز اهمیت فراوانی است.

هاشمی اظهار کرد: بانک‌های استان گستره وسیعی از گروه‌های مختلف مردم را به عنوان مخاطب خود در طول روز دارند، بنابراین باید تبیین و اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات و جایگاه و اهمیت تحقق مشارکت قوی و حداکثری را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 717779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.