برخورد قانونی پلیس با تغییر وضعیت خودروها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از برخورد قانونی پلیس با تغییر وضعیت خودروها خبر داد و گفت: با توجه به پایین آمدن ضریب ایمنی وسیله نقلیه در صورت کف‌خواب کردن خودرو، طرح برخورد با دارندگان این قبیل وسایل نقلیه به صورت مستمر در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز _شنبه شانزدهم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از رانندگان به ویژه جوانان اقدام به دستکاری فنر خودرو یا استفاده از دستگاه پنوماتیک برای خواباندن خودرو یا به اصطلاح «کف‌خواب» کردن وسیله نقلیه می‌کنند.

وی افزود: طبق قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، هرگونه تغییر در ارکان و وضعیت ظاهری خودرو تخلف و ممنوع بوده و در صورت مشاهده با راننده متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به پایین آمدن ضریب ایمنی وسیله نقلیه در صورت کف‌خواب کردن خودرو، طرح برخورد با دارندگان این قبیل وسایل نقلیه به صورت مستمر در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: برابر دستور مقام قضائی عوامل پلیس در صورت مشاهده چنین خودروهایی در معابر ضمن توقیف وسیله نقلیه به مدت ۱۵ روز در پارکینگ پس از برگرداندن خودرو به حالت اول و بازدید کارشناس راهور امکان ترخیص خودرو وجود دارد.

کد خبر 717770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.