بانوان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شدند

شهردار اردبیل گفت: بانوان باید الگوی اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی خود را بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دهند و از ایشان تاثیر بپذیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری امروز _شنبه شانزدهم دی_ در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل در پارک بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارند و نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسائل کاری را با خود به خانه نبرند.

وی افزود: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی‌بدیل آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته باید همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل و رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده پارلمان محلی نیز در این مراسم تصریح کرد: زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می‌توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند و از شهردار اردبیل می‌خواهیم بانوان توانمند شاغل در شهرداری را در پست‌های مدیریتی به کار بگیرد.

وی ادامه داد: توانمند سازی زنان جامعه و توجه به تخصص بانوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی باعث افزایش تحرک و نشاط و موفقیت بوده و می‌توان از ظرفیت بانوان در این عرصه‌ها به شکل مطلوب بهره برد.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل اضافه کرد: حجاب اسلامی و خانواده داری از خصوصیات بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) بوده است و زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی خود را از چالش مهجور کنند.

سیدهاشمی عنوان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص بوده که به‌رغم کار بیرون از خانه و ارائه خدمت به شهروندان؛ نقش مادری خود را در حفظ کانون گرم خانواده و تربیت فرزندانی سعادتمند به خوبی ایفا می‌کنند.

در پایان مراسم با حضور شهردار، و مدیران شهری، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر ،  از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل تجلیل شد.

کد خبر 717747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.