تایید صلاحیت ٢٢ نامزد انتخابات مجلس در ۳ حوزه شهرستان نظنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: صلاحیت ۲۲ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و بخش قمصر مورد تایید هیئت نظارت بر انتخابات استان قرار گرفت.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و بخش قمصر پس از بررسی‌های انجام شده توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان تأیید صلاحیت شدند.

وی با تاکید بر رعایت قانون انتخابات افزود: رسانه‌ها، کاندیداها و حامیان آن‌ها حتماً مفاد قانونی را مطالعه و رعایت کنند.

فرماندار شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو شب گذشته توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان به فرمانداری ابلاغ شد که از ۷:۰۰ صبح روز جمعه، پانزدهم دی تا شنبه، شانزدهم دی نتایج به داوطلبان به صورت مکتوب و حضوری ابلاغ خواهد شد.

ظریفی تصریح کرد: صلاحیت ۲۲ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه مورد تأیید هیئت نظارت استان قرار گرفته و افرادی که صلاحیتشان تأیید یا احراز نشده است، می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت مجازی یا با مراجعه به نشانی الکترونیکی که توسط شورای نگهبان اعلام شده و در نامه نتیجه بررسی نیز قید شده است، اقدام کنند.

وی گفت: کاندیداها، حامیان آن‌ها و فعالان مجازی و اصحاب رسانه دقت کنند و با مطالعه قوانین مربوطه از تبلیغات زودهنگام و مواردی که در قانون جدید جرم‌انگاری شده است، پرهیز و تا زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداها اخبار مربوط را از مراجع رسمی دنبال کنند.

کد خبر 717708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.